اخبار داغ

دبیر کارگروه اقتصادی مجلس:

رای مردم تضمین‌کننده قدرت نظام در جهان است/ مردم ایران، مردم در صحنه هستند

رای مردم تضمین‌کننده قدرت نظام در جهان است/ مردم ایران، مردم در صحنه هستند
عبدالکریم رجبی گفت: مردم، شکل دهنده انقلاب بودند و همین مردم با رای خود تضمین کننده انقلاب و نظام و خاری در چشم دشمنان خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالکریم رجبی، دبیر کارگروه اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با گلستان ما، ضمن بیان اینکه در این چهار دهه پس از انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت های شگرفی در تمام حوزه ها بودیم؛ گفت: انتخابات پیش رو یکی از حساس ترین انتخابات است که به واسطه آن و با انتخاب درست مردم، می توان به آینده ای خوب امیدوار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
وی افزود: طی چند سال گذشته مردم ایران به واسطه های مختلف اعم از تحریم ها و سو مدیریت های داخلی تخت فشار بودند و بسیاری از مشکلات را تحمل کردند؛ لذا می طلبد برای جلوگیری از تشدید این مشکلات و مرتفع کردن آن، کاندیدای اصلح و انقلابی که دغدغه آن مشکلات مردم باشد؛ انتخاب شود.
,
 
,
دبیر کارگروه اقتصادی مجلس تاکید کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی با توجه به ظرفیت های داخلی و عدم وابستگی و دل بستن به آمریکا و غرب قابل حل است و این مهم نیازمند فردی دغدغه مند، مسئولیت پذیر و آشنای به امور است.
,
 
,
وی در پایان گفت: مردم، شکل دهنده انقلاب بودند و همین مردم با رای خود تضمین کننده انقلاب و نظام و خاری در چشم دشمنان خواهند بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه