اخبار داغ

البرز وارد فاز تزریق واکسن کرونا برای سالمندان ۷۵ ساله شد

البرز وارد فاز تزریق واکسن کرونا برای سالمندان ۷۵ ساله شد
سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: شهروندان برای دریافت نوبت واکسن باید به سامانه کشوری ثبت نام واکسیناسیون به نشانی salamat.gov.ir مراجعه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مهرداد بابایی با اشاره به اینکه واکسیناسیون گروه‌های اولویت دار طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در حال انجام است، اظهار کرد: با پایان مرحله واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال، از دیروز واکسیناسیون سالمندان بالای ۷۵ سال آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,

وی با بیان اینکه فرایند نوبت دهی و واکسیناسیون گروه‌های اولویت‌دار از طریق سامانه کشوری ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا انجام می‌شود، گفت: بنابراین ثبت اطلاعات افراد مذکور در این سامانه برای دریافت واکسن الزامی است.

,

بابایی افزود: جامعه هدف برای دریافت نوبت واکسن باید به سامانه ثبت نام واکسیناسیون  به نشانی  salamat.gov.ir  مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز را ثبت کنند.

,

به گفته این مسئول پس از ثبت نام در سامانه مذکور، در طی چند روز، زمان و محل تزریق واکسن از طریق پیامک به تلفن همراه فرد ثبت نام شده ارسال خواهد شد و اگر این اتفاق نیفتاد، متقاضی باید به دانشکده علوم پزشکی مراجعه و اطلاعات مورد نیاز را ثبت کند.

,

سخنگوی ستاد کرونای استان توضیح داد: با شروع واکسیناسیون افراد بالای ۷۵ سال، جاماندگان گروه قبلی یعنی افراد بالای ۸۰ سال هم می‌توانند تزریق واکسن داشته باشند و این طور نیست که دیگر به این افراد واکسنی ترزیق نشود.

,

وی با اشاره به رنگ بندی امروز استان ادامه داد: در حال حاضر به جز شهرستان‌های اشتهارد و طالقان هم که زرد هستند، وضعیت مابقی شهرستان‌ها نارنجی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه