اخبار داغ

نماینده اصلاح طلب مجلس ششم:

اگر به سال۹۲ و ۹۶ برگردم به روحانی رای نمی‌دهم/ هرکسی دلسوز کشور است باید در این انتخابات شرکت کند

اگر به سال۹۲ و ۹۶ برگردم به روحانی رای نمی‌دهم/ هرکسی دلسوز کشور است باید در این انتخابات شرکت کند
نماینده اصلاح طلب مجلس ششم با اشاره به عملکرد ضعیف دولت روحانی گفت: اگر به سال۹۲ و ۹۶ برگردم به روحانی رای نمی‌دهم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل شکوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: به مصلحت مردم و کشور است که شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر اینکه از مردم می‌خواهیم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند، تصریح کرد: هرکسی دلسوز کشور است باید در این انتخابات شرکت کند.

,

نماینده اصلاح طلب زنجان در مجلس ششم در خصوص آرایش انتخاباتی 1400 گفت: فعلا به جمع بندی نهایی نرسیدم که به نظرم بعد از تایید صلاحیت ها می‌توان در این خصوص صحبت کرد.

,

وی در پاسخ به این سوال که اگر جریان اصلاح طلب بر روی آقای لاریجانی به جمع بندی برسد، شما نیز حمایت خواهید کرد گفت: فعلا معلوم نیست چقدر در این انتخابات در جبهه اصلاحات یا غیراصلاحات فعال باشم اما به عنوان یک ایرانی رای خواهم کرد.

,

شکوری در پاسخ به این سوال که اگر آقای رئیسی را اصلح تر بدانید آن را اعلام عمومی خواهید کرد، افزود: اگر بر روی هر شخصی به جمع بندی برسم آن را اعلام خواهم کرد.

,

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار موج رسا در مورد عملکرد ضعیف دولت و کاندیداتوری آقای جهانگیری در این شرایط بیان کرد: در مورد کاندیداتوری نظری ندارم اما عملکرد دولت را ضعیف می‌دانم.

,

نماینده اصلاح طلب زنجان در مجلس ششم در پاسخ به این سوال که اگر به سال 92 و 96 برگردید به آقای روحانی رای می‌دهید اظهار کرد: اگر به آن سالها برگردم به آقای روحانی رای نمی‌دهم.

,

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید آقای لاریجانی نیز یک نوع دیگر آقای روحانی است، گفت: در مورد اشخاص اکنون نمی‌خواهم صحبت کنم اما انتقاد جدی به عملکرد دولت دارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه