اخبار داغ

مسئول دفتر شورای نگهبان در استان یزد:

مشارکت گسترده مردم در انتخابات راهکار خنثی سازی تحریم هاست

مشارکت گسترده مردم در انتخابات راهکار خنثی سازی تحریم هاست
حجت الاسلام والمسلمین محمدی مسئول دفتر شورای نگهبان در استان یزدگفت: خواسته های نامشروع دشمن تا زمانی که ایران یک کشور مستقل است پایان پذیر نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر محمدی امام جمعه موقت یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه تحریم ابزاری در دست دشمنان می باشد گفت: دشمن با اعمال تحریم ها به دنبال فشار بر مردم و تسلیم کردن آنها بر خواسته های نامشروعشان است که حد و مرز ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه خواسته های نامشروع دشمن در تمام زمینه ها بوده که  انرژی هسته ای اولین آن است، افزود: بعد ازاینکه در زمینه هسته ای به خواسته خود رسیدند، مسائل دیگری را مطرح می کنند که از بین بردن موشک های ایران از دیگر مطالب آنها است. وی با تاکید بر اینکه خواسته های دشمن یکی پس از دیگری مطرح می شود و تمامی ندارد، اضافه کرد: از دیگر خواسته های دشمن این است که نظام جمهوری اسلامی از اصول و مبانی خود که اسلام و قانون اساسی و ولایت فقیه است دست بردارد و اگر هم در این زمینه ها موفق شوند، دوباره خواسته های جدیدی را مطرح خواهند کرد و نهایتا درخواست دشمن جایی به پایان می رسد که ایران به یک کشور وابسته و سرسپرده مانند زمان پهلوی تبدیل شود.
,
 
,
راهکاری خنثی سازی تحریم ها 
, راهکاری خنثی سازی تحریم ها , راهکاری خنثی سازی تحریم ها ,
 
,
استاد حوزه علمیه استان یزد به راهکارهایی جهت مقابله با تحریم های ظالمانه دشمن اشاره  و گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب ما باید به شکلی در کشور عمل کنیم تا تحریم ها بی اثر شود که پس از آن خود دشمن به بی نتیجه بودن تحریم ها آگاه شد وخود تحریم ها را لغو کند.
,
محمدی تقویت و توجه به تولید داخل را از دیگر راه های بی اثر کردن تحریم ها دانست و اضافه کرد: زمانی که نیازهایمان از طریق داخل تامین شود حتی با وجود تحریم هم با مشکلی مواجه نخواهیم شد. 
,
وی با بیان اینکه کشورهای خارجی فقط به آمریکا و چند کشور دیگر محدود نمی شود اذعان داشت: ما بیش از 10 کشور همسایه داریم که همه آنها علاقه مند مراودات اقتصادی با جمهوری اسلامی هستند که در این راستا می توانیم علاوه بر تقویت بنیه داخلی، با این کشورهای همسایه نیز روابط خود را تقویت کنیم که قطعا سبب بی اثر شدن تحریم های ظالمانه می شود. 
,
 
,
دولت فعلی با التماس کردن به دنبال امتیاز گرفتن از دشمن است
, دولت فعلی با التماس کردن به دنبال امتیاز گرفتن از دشمن است, دولت فعلی با التماس کردن به دنبال امتیاز گرفتن از دشمن است,
 
,
وی  افزود: انجام مذاکرات ملتمسانه با پالس های سازش از سمت داخل، تضعیف داخل و انعکاس فشارهای داخلی به خارج سبب گستاخ تر شدن دشمن می شود که متاسفانه این دولت همین مسیر را در پیش گرفته است.
,
استاد حوزه علمیه استان یزد تصریح کرد: دولت فعلی به جای تقویت بنیه داخلی و تقویت روابط با کشورهای همسایه، چشم خود را به یک گوشه دنیا و به سردمداران استکبار جهانی که آمریکا و اقمارش هستند دوخته و با آه و ناله از آنها امتیاز می خواهد که همان خواسته آمریکایی ها است تا همیشه نگاهمان به آنها باشد، این مدل رفتار دولت سبب ایجاد وضعیت کنونی در کشور شده و اگر هم تا 10 یا 20 سال آینده هم ادامه داشته باشند وضعیت بهتر نخواهد شد.
,
محمدی گفت: هر عاقلی می داند که راه مبارزه با تحریم همان راه خنثی سازی و بی ثمر کردن آن است و این را باید گفت که دشمن، امثال دولت فعلی در جمهوری اسلامی را غنیمت شمرده و وابسته به خود می بینند چون تمام توجهش به غرب و با تعطیل کردن امور داخلی خود، فقط به دنبال آن می رود.
,
 
,
دشمن علاقه مند به روی کار ماندن دولت فعلی است
, دشمن علاقه مند به روی کار ماندن دولت فعلی است, دشمن علاقه مند به روی کار ماندن دولت فعلی است,
 
,
محمدی اذعان داشت: دشمن در انتخابات با استفاده از تمام ظرفیت هایی که در اختیار دارد به گونه ای عمل خواهد کرد تا ادامه دولت فعلی را به همراه داشته باشد و اگر دوباره شاهد روی کار آمدن فردی با تفکرات این دولت باشیم، بازهم کشور تحلیل خواهد رفت و شاهد وضعیت اسفناک کنونی خواهیم بود.
,
وی با بیان اینکه همین انفعال دولت سبب گستاخی بیش از حد دشمن شده است، افزود: دشمن با همین مشاهدات خود از فعالیت های دولت جری تر شده و خواسته های بعدی را مطرح کرده و می گوید که جمهوری اسلامی نباید فعالیت های موشکی داشته باشد، دشمن تقاضا دارد تا ما بدون سلاح در مقابل آنها باشیم تا با خیال راحت بتوانند به کشور حمله کنند و به خواسته های شوم چهل ساله خود دست یابند.
,
استاد حوزه علمیه استان یزد در ادامه با اشاره به اثرات مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در وضعیت کشور، گفت: دو مسئله را ملت شریف ایران باید مدنظر قرار دهند تا اینکه بتوانند کشور را بازسازی کنند، اول مشارکت بالا در انتخابات و دوم انتخاب یک فرد اصلح است.
,
 
,
محمدی با بیان اینکه مشارکت بالا سبب تقویت پشتوانه نظام جمهوری اسلامی و حمایت از رئیس جمهور آینده می شود، افزود: زمانی که در انتخاب فرد اصلح به پرانرژی بودن، فعال بودن، علاقه مند به نظام جمهوری اسلامی بودن و وابسته به داخل بودن توجه و انتخاب درست صورت گیرد، بدون شک کشور جان تازه ای به خود می گیرد و می توانیم امید داشته باشیم تا مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی با قدرت طی شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه