اخبار داغ

نیکزاد در صحن علنی مجلس:

چرا وزراتخانه‌های جهاد و صمت به هرج و مرج توزیع جوجه پایان نمی‌دهند؟

چرا وزراتخانه‌های جهاد و صمت به هرج و مرج توزیع جوجه پایان نمی‌دهند؟
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار است همه بخش‌های استفاده کننده از ارز 4200 تومانی مشمول قیمت گذاری و رعایت آن باشند، چرا قریب به 2 ماه است که جوجه یک روزه به قیمت 8 تا 10 هزار تومان به مرغداری‌های تحویل داده می‌شود؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 26 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی خطاب به حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت چرا به هرج و مرج در توزیع جوجه یک روزه باقیمت مصوب پایان نمی‌دهند؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: اگر قرار است همه بخش‌های استفاده کننده از ارز 4200 تومانی مشمول قیمت گذاری و رعایت آن باشند، چرا قریب به 2 ماه است که جوجه یک روزه به قیمت 8 تا 10 هزار تومان به مرغداری‌های تحویل داده می‌شود؟

,

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: دولت اگر قیمت را تایید می‌کند، پس قیمت فروش مرغ زنده به کشتارگاه را اصلاح کنید و اگر مخالف این قیمت هستید، چرا آن را کنترل نمی‌کنید؟

,

نیکزاد اظهار داشت: باید ما قبل از وقوع مشکلات در کشور تذکر می‌دهیم، مثل جریان برنج‌ها در گمرک، من قبلا هم درباره برنجی که در گمرک از بین می‌رفت و فاسد می‌شد، تذکر دادم و شما هم پیگیری کردید، اما متاسفانه اقدامی در این خصوص انجام نشد، و برنج در گمرک از بین رفت.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه