اخبار داغ

گزارشی از آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار؛

دلار ۲۲هزار و ۴۰۷ تومان؛ سکه ۷۱ هزار تومان گران‌تر شد+ قیمت‌ها

دلار ۲۲هزار و ۴۰۷ تومان؛ سکه ۷۱ هزار تومان گران‌تر شد+ قیمت‌ها
قیمت سکه امروز در بازار تهران با افزایش ۷۱ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید و نرخ دلار هم با افزایش ۳۵۷ تومانی ۲۲ هزار و ۴۰۷ تومان فروخته شد و هر گرم طلای ۱۸عیار نیز حدود ۱۰ هزار تومان افزایش داشت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انواع سکه، طلا و ارز امروز یکشنبه در دومین روز کاری هفته، نسبت به دیروز با افزایش قیمت همراه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با 75 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت  ۱۰ میلیون و 303 هزار تومان فروش رفت و هم‌اکنون سکه طرح قدیم با 150 هزار تومان رشد، ۱۰ میلیون و 247 هزار تومانی شد.
,
 
,
نیم سکه در جریان معاملات امروز با 150 هزار تومان افزایش به قیمت 5 میلیون و 950 هزار تومان معامله شد. و ربع سکه با افزایش 100 هزار تومانی به قیمت 3 میلیون و 900 هزار تومان رسید. سکه یک گرمی هم با 25 هزار تومان افزایش به دو میلیون و 275 هزار تومان رسید.
,
 
,
هر انس طلا در بازارهای جهانی امروز با توجه به تعطیلات آخر هفته ثابت بود و بدون تغییر در قیمت ۱۸۴۳ دلار و ۲۷ سنت ماند.
,
 
,
قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار امروز نسبت به روز گذشته 8 هزار تومان رشد داشت و به یک میلیون و 37 هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴عیار نیز با 11 هزار تومان افزایش به یک‌میلیون و 382 هزار تومان رسید.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار ارز نسبت به روز شنبه با 357 تومان افزایش به ۲۲ هزار و 407 تومان و هر یورو با 202 تومان افزایش ۲۶ هزار و 755 تومان به فروش رفت.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه