اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس:

حضور در انتخابات فراتر از قوم و مذهب است/ ترکمن‌صحرا همیشه آمار بالایی در مشارکت انتخاباتی داشته است

حضور در انتخابات فراتر از قوم و مذهب است/ ترکمن‌صحرا همیشه آمار بالایی در مشارکت انتخاباتی داشته است
امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس گفت: در خصوص انتخابات تمام جمعیت کشور فارغ از هر مذهب و نگاه سیاسی باید مشارکت قوی و فعالی داشته باشند چرا که خودمان تصمیم می‌گیریم تا یک شخصیت اصلح را به‌عنوان رییس جمهور انتخاب کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخوند عبدالباسط نوری ‌زاد در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: در آستانه انتخابات حضور داریم و با توجه به شرایط کشور مشارکت در انتخابات امری ملی محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس خاطرنشان کرد: در خصوص انتخابات تمام جمعیت کشور فارغ از هر مذهب و نگاه سیاسی باید مشارکت قوی و فعالی داشته باشند چرا که خودمان تصمیم می گیریم تا یک شخصیت اصلح را بعنوان رییس جمهور انتخاب کنیم.

,

وی با بیان اینکه تعیین سرنوشت کشور افتخاری سیاسی برای ملت ایران است، افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا مهم است چرا که در عمران و آبادی جامعه تاثیرگذار خواهد بود.

,

نوری زاد ابراز کرد: با توجه به تاکیدات رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری علما و نخبگان ترکمن صحرا نیز باید نسبت به این مسئله حساس و فعال باشند تا مردم ترکمن صحرا مانند گذشته بیشترین مشارکت را داشته باشند.

,

امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری را عاملی برای ناامیدی دشمنان دانست و عنوان کرد: رمز موفقیت کشور ما پیروی از رهبر عظیم الشان است و این مشارکت نیز در راه تبعیت از ولایت فقیه خواهد بود.

,

وی گفت: مسوولان نظارتی نیز سعی داشته باشند تا جایی که قانون اجازه می دهد باعث حضور حداکثری کاندیدا ها شوند چرا که این موضوع می تواند تاثیر مثبتی برای تشویق به حضور مردم پای صندوق های رای داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه