اخبار داغ

فرمانده ناجا:

تجمع قبل از آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی ممنوع است/ برخورد با متخلفان در دستورکار

تجمع قبل از آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی ممنوع است/ برخورد با متخلفان در دستورکار
فرمانده ناجا با بیان اینکه برگزاری انتخابات امن از اولویت ها است از ممنوعیت هرگونه تجمع قبل از آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه یکی از ماموریت های خطیر ناجا در سال 1400 موضوع انتخابات است، گفت: نیروی انتظامی براساس تجربیات گذشته و پیش بینی های لازم به صورت صد درصدی آماده برگزاری انتخاباتی امن و پرشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سردار حسین اشتری گفت: یکی از ماموریت های خطیر ناجا در سال 1400 برگزاری انتخابات است؛ باید با توجه به حساسیت های موجود در کشور و توطئه های دشمنان خصوصا فتنه های استکبار جهانی بیش از گذشته آماده برگزاری انتخاباتی امن، پرشور و توام با سلامت و امنیت باشیم.
,
 
,
وی تاکید کرد: امنیت انتخابات به عهده ناجا است در این رابطه پیش بینی های لازم صورت گرفته و بر اساس تجربیات گذشته امروز به صورت صد درصدی آماده برگزاری انتخاباتی امن هستیم.
,
 
,
فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه با انجام اقدامات و برنامه ریزی های مطلوب ان شاءالله در انتخابات 1400 هیچ گونه مشکلی نخواهیم داشت، تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی امن از اولویت ها است در این راستا هرگونه تجمع قبل از آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و براساس قانون برخورد می شود.
,
 
,
سردار اشتری در خصوص تسلط پلیس بر فضای مجازی نیز خاطرنشان کرد: با متخلفان انتخاباتی نیز در فضای مجازی برخورد می شود، نباید عده‌ای تصور کنند که در جهت تشویش اذهان عمومی و تخریب افراد می توانند دست به انجام هر کاری بزنند، با این افراد نیز براساس قانون برخورد خواهد شد. 
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: ان شاء الله با انجام پیش بینی های لازم و برنامه ریزی مطلوب شاهد برگزاری انتخاباتی امن و پرشور خواهیم بود و ملت شریف و لایق ایران اسلامی نیز فردی را انتخاب می کنند که با روحیه انقلابی بیشترین خدمت رسانی را به مردم داشته باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
منبع: فارس
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه