اخبار داغ

بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی تالش قطب درمانی غرب گیلان| فیلم

بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی تالش قطب درمانی غرب گیلان| فیلم
بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت و سلامت، پیشرفت‌های فراوانی حاصل شده است. افرایش تعداد بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، توسعه بهداشتی، افزایش امید به زندگی و کاهش مرگ و میر کودکان زیر یک سال سال و کاهش مرگ و میر مادران، رشد تعداد پزشکان و متخصصان حوزه سلامت و رشد دانشگاه‌های علوم پزشکی، ارتقاء تجهیزات پزشکی و درمانی و ... بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه پزشکی و بهداشت محسوب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی،  براساس آمار، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت و سلامت، پیشرفت‌های فراوانی حاصل شده است. افرایش تعداد بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، توسعه بهداشتی، افزایش امید به زندگی و کاهش مرگ و میر کودکان زیر یک سال سال و کاهش مرگ و میر مادران، رشد تعداد پزشکان و متخصصان حوزه سلامت و رشد دانشگاه‌های علوم پزشکی، ارتقاء تجهیزات پزشکی و درمانی و ... بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه پزشکی و بهداشت محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

, ,
 
,
شهرستان تالش در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع‌شده و دارای بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت است. علیرغم داشتن جمعیت بالا در شهرستان تالش و همچنین با توجه به گردشگر پذیر بودن منطقه، مردم تنها از یک بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی که بیش از ۴۳ سال قدمت داشت استفاده می‌کردند به‌گونه‌ای که این بیمارستان نیازهای مردم منطقه را در حد مطلوب برآورده نمی‌کرد.
,
 
,
در این راستا احداث و راه اندازی بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی شهید نورانی تالش را می توان یکی از شاخص های خدمات دهی به عموم مردم در غرب استان گیلان نام برد. این بیمارستان امروزه با خدمات گسترده‌ای که در بخش‌های مختلف درمانی، بستری، تشخیصی و مراقبتی ارائه می‌کند به قطب درمانی غرب گیلان تبدیل‌شده است.
,
 
,
این بیمارستان در چهار طبقه بناشده و دارای ۱۲ تخت ICU ، ۱۲ تخت CCU، ۶ تخت NICU،  ۲۴ تخت اورژانس، ۸ تخت نوزادان سالم ، ۱۳ تخت دیالیز، ۲۴ تخت بستری زنان و زایمان، ۲۴ تخت بستری کودکان، ۴۸ تخت بستری داخلی ، ۴۸ تخت بستری جراحی و ۱۲ تخت بستری جراحی خاص است.
,
 
,
بخش‌های بستری داخلی، جراحی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان و مراقبت‌های ویژه شامل ICU و   CCU ، NICU ازجمله فضاهای خدمات مراقبت از بیمار، بخش‌های اورژانس، درمانگاه تخصصی، دیالیز، اعمال جراحی و زایمان، داروخانه در بخش خدمات درمانی، تصویربرداری پزشکی و آزمایشگاه تشخیص پزشکی در حوزه خدمات تشخیصی، رستوران، آشپزخانه، رختشوی‌خانه، استریل مرکزی، موتورخانه، نمازخانه، رخت‌کن‌ها در حوزه خدمات پشتیبانی و همچنین بخش پذیرش مدیریت دفاتر مالی در بخش خدمات اداری در بیمارستان جدیدالاحداث شهرستان تالش هستند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه