اخبار داغ

افزایش حوزه‌های امتحانات نهائی در استان فارس

افزایش حوزه‌های امتحانات نهائی در استان فارس
برای حفظ سلامت دانش آموزان، امسال ۲۵ درصد تعداد حوزه‌های امتحانات نهایی در استان فارس افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان با بیان اینکه از فردا ۲۷ اردیبهشت ماه فصل امتحانات نهایی آغاز می‌شود و تا ۲۴ خردادماه جاری ادامه دارد گفت: ۶۸ هزار و هشتصد دانش آموز پایه نهم و ۵۲ هزار و هفتصد دانش آموز پایه دوازدهم در ۵۴۰ حوزه امتحانی، امتحانات نهایی را به صورت حضوری برگزار می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
 
,
اسماعیلی، با اشاره به اینکه امسال ۲۵ درصد تعداد حوزه‌های امتحانی در استان را افزایش داده ایم گفت: افزایش حوزه‌های امتحانات به دلیل رعایت فاصله گذاری‌های فیزیکی دانش آموزان انجام شده تا فاصله ۱ متر و نیم تا ۲ متر بین هر دانش آموز رعایت شود.
,
 
,
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش فارس، نیز به ثبت کد ملی دانش آموزان به سایت سلامت و ارائه گواهی سلامت دانش آموزان اشاره کرد و‌گفت:طبق ابلاغی که قبل از شروع آزمون‌ها به دانش آموزان شده است مقرر شده هر دانش آموز با ثبت کد ملی به سایت سلامت گواهی سلامت خود را که یا به صورت چاپ شده و یا بر روی گوشی‌های تلفن همراه شان وجود دارد به مسئول حوزه ارائه دهند تا مجوز ورود به حوزه امتحانی را دریافت کنند.
,
شیرازی نژاد، در ادامه گفت: دانش آموزانی که تست کرونای آن‌ها مثبت است به دلیل حفظ سلامت دیگر دانش آموزان این امکان برای آن‌ها فراهم شده است تا با غیبت موجه در شهریورماه در امتحانات نهایی شرکت کنند.
,
 
,
وی، افزود: اتاق‌هایی هم در حوزه‌ها در نظر گرفته شده تا دانش آموزانی هم که بنا به دلایلی بیمار و یا تب دار هستند، اما تست کرونای آن‌ها منفی است در قرنطینه و به صورت انفرادی امتحان نهایی شان را برگزار کنند.
,
 
,
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش فارس، گفت: در کنار دستگاه‌ها و اسپری‌های ضد عفونی کننده دست‌ها، ضدعفونی کردن صندلی‌ها و سالن‌های برگزاری امتحانات قبل و بعد از هر آزمون انجام می‌شود، وسایل‌های بهداشت فردی مانند ماسک هم در حوزه‌ها وجود دارد تا در صورت لزوم به دانش آموزان ارایه شود.
,
 
,
همچنین مقرر شده است طبق ابلاغ اداره کل آموزش و پرورش فارس که در هر حوزه کارشناس بهداشت از اداره آموزش و پرورش و یا بازرس سلامت از دانشگاه علوم پزشکی حضور داشته باشد تا برای اطمینان خاطر دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها رعایت اصول بهداشتی با نظارت و کنترل بیشتری انجام شود.
,
 
,

انتهای پیام

, انتهای پیام]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه