اخبار داغ

چهره های انقلابی و سیاسی در راه فتح پاستور/ تلاش یاران روحانی برای ادامه دولت تدبیر و امید

چهره های انقلابی و سیاسی در راه فتح پاستور/ تلاش یاران روحانی برای ادامه دولت تدبیر و امید
چهره های انقلابی و سیاسی در راه فتح پاستور/ تلاش یاران روحانی برای ادامه دولت تدبیر و امیدتعداد ۵۹۲ نفر برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات کشور مراجعه کردند که از این تعداد شاهد حضور چهره های سیاسی، انقلابی و شرکای سیاسی روحانی برای تصاحب پاستور هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس، روز گذشته مهلت پنج‌روزه‌ حضور “مسافران در ایستگاه فاطمی” و ثبت‌نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به پایان رسید و این مرحله از انتخابات سپری شد و ۵۹۲ نفر برای راهیابی به ساختمان پاستور اسم نوشتند که از میان چهره‌های شاخص می‌توان به علی لاریجانی، سید ابراهیم رئیسی، اسحاق جهانگیری، سعید جلیلی، محسن رضایی، محمد شریعتمداری، محسن هاشمی‌رفسنجانی، سید عزت‌الله ضرغامی، حسین دهقان، مسعود پزشکیان، رستم قاسمی، عبدالناصر همتی و سعید محمد اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
رسیدگی به صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان به‌مدت ۵ روز از تاریخ ۲۶ اردیبهشت تا ۳۰ اردیبهشت؛ تمدید مهلت رسیدگی به صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان به‌مدت ۵ روز از ۳۱ اردیبهشت الی ۴ خرداد؛ اعلام نتایج نهایی بررسی‌ها ۵ و ۶ خردادماه توسط وزارت کشور؛ تبلیغات انتخاباتی از ۷ الی ۲۶ خرداد به‌مدت ۲۰ روز؛ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی در تاریخ ۲۷ خرداد و أخذ رأی و برگزاری انتخابات در تاریخ ۲۸ خردادماه خواهد.
,
 
,
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری رسما روز سه شنبه با دستور وزیر کشور و با آغاز فرآیند ثبت‌نام داوطلبان، به مدت ۵ روز، در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران کلید خورد.
,
ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر به طول انجامید. جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور در نخستین روز ثبت نام ریاست جمهوری اعلام کرد که به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری کووید -۱۹ هر داوطلب تنها می‌تواند یک همراه با خود در محل ثبت‌نام داشته باشد و افرادی که قصد ورود به ستاد انتخابات کشور را داشتند، اعم از داوطلبان و خبرنگاران، می بایست در سامانه ماسک چک می شدند تا در صورت بیماری، از ورود آنها به محل ثبت نام،ممانعت شود.
,
 
,
, ,
 
,
 آغاز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری
,  آغاز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری,  آغاز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری,
«وهاب عزیزی» دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی نخستین فردی بود که در روز نخست، به محل ستاد انتخابات کشور رفت و برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. محمدحسن نامی وزیر اسبق ارتباطات نفر بعدی بود که در محل ستاد انتخابات کشور حضور پیدا کرد تا او هم برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند.
,
سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا،«حسین دهقان» وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،حجت‌الاسلام فومنی، دبیرکل حزب مردمی اصلاحات و… نیز جزو افرادی بود که در روز نختست نامنویسی، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شدند.
,
در نخستین روز ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، ۵۷ نفر داوطلب شدند
,
 
,
 حواشی حضور احمدی نژاد
,  حواشی حضور احمدی نژاد,  حواشی حضور احمدی نژاد,
دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ستاد انتخابات کشور برگزار شد و در این روز، تعداد ثبت نام کنندگان از عدد ۵۷ نفر به ۱۳۰ نفر رسید.
,
صادق خلیلیان، وزیر اسبق جهادکشاورزی نخستین چهره سرشناسی بود که در دومین روز ثبت نام از کاندیداهای ریاست جمهوری به وزارت کشور رفت تا مراحل ثبت نام خود را انجام دهد.
,
محمود احمدی نژاد ،رییس جمهور سابق نیز با حضور در وزارت کشور در انتخابات ثبت نام کرد. وی که حضورش در وزارت کشور حواشی را به دنبال داشت، بعد از پایان مراحل ثبت نام به خبرنگاران گفت: اگر رد صلاحیت شوم، انتخابات را قبول ندارم و در آن شرکت نمی‌کنم.
,
سیدامیرحسین قاضی زاده نمایده مجلس، محمد عباسی وزیر اسبق وزرش و جوانان، رستم قاسمی وزیر سابق نفت،حسن سبحانی نماینده ادوار مجلس، محمدشریف ملک‌زاده معاون گردشگری در دولت احمدی نژاد، سید محمد جهرمی وزیر کار دولت نهم،محمد حسن قدیری ابیانه دیپلمات سابق و ثریا ملک زاده فعال حقوق زنان و… با حضور در وزارت کشور در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت نام کردند.
,
حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور و حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور از جمله مسئولانی بودند که در دومین روز ثبت نام، با حضور در ساختمان وزارت کشور در میدان فاطمی تهران از ستاد انتخابات کشور بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند نام نویسی از داوطلبان کاندیداتوری این انتخابات قرار گرفتند.
,
 
,
 تلاش بهارستانی های سابق برای مدیریت پاستور
,  تلاش بهارستانی های سابق برای مدیریت پاستور,  تلاش بهارستانی های سابق برای مدیریت پاستور,
در سومین روز از ثبت نام از کاندیداهای ریاست جمهوری همچون روزهای اول و دوم، شاهد چهره های مختلف مردمی بودیم اما در روز سوم، متفاوت‌ترین چهره با موهای فر بلند و سیبیل پر پشت برای کاندیداتوری به وزارت کشور آمده بود. حضور چهره های جنجالی در وزارت کشور برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در طول ۵ روز به خوبی دیده می شد.
,
محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی جهت ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در محل ستاد کشور حاضر شد؛ «محمود صادقی» نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم و از اعضای نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان نفر بعدی بود که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد.
,
«علی مطهری» نماینده سابق مجلس نیز با حضور در ستاد انتخابات برای نامزدی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در این انتخابات پیام مهمی برای دنیا و پیام رسایی برای غربی‌ها، کشورهای همسایه، چین و روسیه دارد و در رفع تحریم‌ها و احیای برجام قطعاً موثر خواهد بود و در بهبود زندگی مردم اثرگذار است.
,
«رامین مهمانپرست» سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه، محسن مهرعلیزاده معاون دولت اصلاحات نیز در سومین روز، در ستاد انتخابات کشور حضور پیدا کردند و برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نمودند؛ به این ترتیب، به گفته سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پایان سومین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری تعداد ۸۱ نفر از داوطلبان به ستاد انتخابات وزارت مراجعه کرده و نام‌نویسی کردند و در مجموع ۳ روز، تعداد ثبت نام کنندگان به عدد ۲۱۱ نفر رسید.
,
 
,
حواشی حضور اصلاح طلب تندرو در ستاد انتخابات
, حواشی حضور اصلاح طلب تندرو در ستاد انتخابات, حواشی حضور اصلاح طلب تندرو در ستاد انتخابات,
در چهارمین روز از ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری شاهد حضور برخی چهره های سیاسی در محل ثبت نام بودیم. علیرضا افشار قائم مقام وزارت کشور در دولت دهم و فرمانده اسبق نیروی مقاومت بسیج با حضور در ستاد انتخابات برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نام نویسی کرد. فریدون عباسی، نماینده مردم کازرون در مجلس یازدهم و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی نیز از جمله افرادی بود که با حضور در وزارت کشور، به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ثبت نام نمود. وی در جمع خبرنگاران گفت: دولتی که مبلغ آن هستم نخبگانی نام دارد و شعار ما بازگشت به مردم با صداقت است.
,
مصطفی تاج زاده معاون سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات و از محکومان امنیتی فتنه ۸۸ با حضور در ستاد انتخابات کشور برای این دوره ازانتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد. مصطفی تاجزاده از محکومان امنیتی و از فتنه‌گران ۸۸ امروز پس از نام نویسی در وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من مصطفی تاجزاده یک شهروند یک اصلاح‌طلب معاون بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد دولت موسوی و معاون سیاسی وزارت کشور دولت آقای خاتمی یک زندانی سیاسی ۷ ساله و یک ایرانی امروز رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شدم.
,
سردار علیرضا افشار فرمانده اسبق بسیج مستضعفین نیز جزو نفرات بعدی بود که برای ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری، به محل وزارت کشور رفت. وی پس از نام‌نویسی در انتخابات اظهار کرد: انتخابات سرنوشت ساز است و دولت مسئولیت بسیار سنگینی دارد و بخش عمده مسائل اجرایی در دولت متمرکز شده است. شاهین محمدصادقی نماینده سابق مجلس نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای کاندید شدن در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. چهارمین روز از نامنویسی نامزدهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به عدد ۳۰۴ نفر رسید.
,
 
,
 
,
حضور چهره های سرشناس در ستاد انتخابات کشور
, حضور چهره های سرشناس در ستاد انتخابات کشور, حضور چهره های سرشناس در ستاد انتخابات کشور,
پنجمین روز نامنویسی برای انتخابات ریاست جمهوری، شلوغ ترین روز از نظر حضور چهره های سیاسی در محل ستاد انتخابات کشور بود.
,
«محسن هاشمی» رئیس شورای شهر تهران با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. «علی لاریجانی» نیز نفر بعدی بود که با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نامنویسی نمود. «ابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای عالی فضای مجازی نیز در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
,
سید شمس الدین حسینی نماینده مجلس، مسعود پزشکیان نماینده مجلس، عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی، مصطفی کواکبیان، نماینده اصلاح‌طلب دوره‌های هشتم و دهم مجلس شورای اسلامی، عزت‌ الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما نیز برای ثبت‌نام در انتخابات در ساختمان وزارت کشور حضور یافت، زاکانی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، سید عباس نبوی استاد حوزه و دانشگاه و از اعضای هئیت مؤسس دفتر تحکیم وحدت هم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نمودند.
,
 
,
آیت الله رئیسی هم آمد
, آیت الله رئیسی هم آمد, آیت الله رئیسی هم آمد,
آیت‌الله سید ابراهیم رییسی پس از روزها گمانه زنی، در نهایت برای ثبت نام در سیزدهین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد و پس از طی مراحل ثبت نام کاندید ریاست جمهوری شد. وی پس از ثبت نام در انتخابات گفت: تاکید می‌کنم به همه مردمی که با هر سلیقه و از هر جناحی هستند بیایند و در انتخابات شرکت کنند. من رقیب ناکارآمدی و فساد هستم.
,
مسعود زریبافان” معاون رئیس‌جمهور در دولت محمود احمدی‌نژاد و رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران، «محمد خوش‌چهره» نماینده مجلس در دوره هفتم؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن رهامی فعال سیاسی اصلاح، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی، محمد شریعتمداری، زهرا شجاعی، کاندیدای مورد حمایت جریان اصلاح طلب، «رسول منتجب‌نیا» دبیر کل حزب جمهوریت، محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و… در روز پایانی، با حضور در ستاد انتخابات کشور، داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شدند.
,
 
,
درهای محل ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری بسته شد
, درهای محل ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری بسته شد, درهای محل ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری بسته شد,
مهلت ثبت نام از داوطلبان دوره سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری ساعت ۱۸ امروز ۲۵ اردیبهشت به پایان رسید و در این ساعت، درهای وزارت کشور بسته شد اما ثبت نام از افرادی که پیش از ساعت ۱۸ در وزارت کشور حاضر شده بودند، انجام گرفت.
,
جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور بعد از پایان مهلت ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری، با بیان اینکه امروز ۲۸۸ نفر برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند، گفت: مجموعا تعداد ۵۹۲ نفر برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات کشور مراجعه کردند که از این تعداد، ۴۰ نفر از خانم‌ها و ۵۵۲ نفر از آقایان بودند. باید به نظاره نشست و دید که در نهایت چه فردی از میان این افراد، سکان قوه مجریه را بر عهده خواهند گرفت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه