اخبار داغ

تیراندازی در عروسی یک کودک ۶ ساله را به کام مرگ کشاند

تیراندازی در عروسی یک کودک ۶ ساله را به کام مرگ کشاند
فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: سنت تیراندازی در یک مراسم عروسی موجب کشته شدن یک کودک ۶ ساله بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌ای شد. سرهنگ دولتشاهی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی فرد خاطی بهمراه تعداد ۲ قبضه سلاح ساچمه زنی بکار رفته دستگیر و پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و روانه زندان شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: سنت تیراندازی در یک مراسم عروسی موجب کشته شدن یک کودک ۶ ساله بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌ای شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سرهنگ "عباس دولتشاهی" روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک کودک ۶ ساله بعلت مجروحیت بر اثر اصابت ساچمه فوت نموده است مراتب به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.
,
 
,
وی بیان داشت: پس از انجام تحقیقات نامحسوس مشخص شد در حین اجرای مراسم شادمانه عروسی شخصی با استفاده از سلاح ساچمه زنی اقدام به تیراندازی و بر اثر این سهل انگاری یک کودک ۶ ساله مجروح شده و در نهایت فوت کرده است.
,
 
,
وی ادامه داد: همچنین مشخص شد افراد بدون اطلاع به مراجع انتظامی قصد پنهان کاری موضوع را داشتند اما موضوع از طریق کلانتری ۱۸ مورد پیگرد قرار گرفت.
,
 
,
سرهنگ دولتشاهی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی فرد خاطی بهمراه تعداد ۲ قبضه سلاح ساچمه زنی بکار رفته دستگیر و پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و روانه زندان شد .
,
 
,
وی ادامه داد: استفاده از سلاح گرم در مراسم بارها منجر به مجروحیت و یا فوت عده ای از همشهریان شده که لازم است این رسوم غلط برچیده شوند.
,
 
,
فرمانده انتظامی خرم آباد ضمن هشدار به افرادی که به هر نحو در مراسم شادمانه و عزا اقدام به تیراندازی می کنند خاطر نشان کرد: برابر قانون تیراندازی تحت هر عنوان جرم تلقی می شود و در صورت استفاده از سلاح ضمن تشکیل پرونده قضایی و مجازات عامل و عاملان آن از سوی دستگاه قضایی، پلیس برای صاحبان مراسم پرونده قضایی تشکیل خواهد داد.
,
 
,
به گفته سرهنگ دولتشاهی چنانچه سلاح بکار رفته هم دارای مجوز باشد، مجوز آن از طریق مجاری قانونی باطل خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه