اخبار داغ

نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم:

با شرکت در انتخابات جریانی جدیدی را روی کار بیاوریم تا مشکلات مردم را حل کند/ بسیاری از معضلات کشور، حاصل مشکلات مدیریتی است

با شرکت در انتخابات جریانی جدیدی را روی کار بیاوریم تا مشکلات مردم را حل کند/ بسیاری از معضلات کشور، حاصل مشکلات مدیریتی است
سیامک مره صدق گفت: از طرف دیگر ما باید تلاش کنیم با شرکت در انتخابات و انتخاب بهترین فرد ممکن برای کشور، باعث شویم جریانی در کشورمان حاکم شود که توانایی بهتری برای حل مشکلات مردم داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اهمیت بالای انتخابات در کشورمان، گفت: انتخابات از چندین جهت قابل اهمیت است که یکی از جوانب آن به شرکت مردم در تعیین سرنوشت و آینده خودشان مربوط می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

وی اظهار داشت: مسئله دیگر اعلام وفاداری به کل نظام و اعلام همبستگی مردم نسبت به کشور است.

,

نماینده سابق مجلس افزود: کشور ما در شرایط کنونی تحت فشار شدید استکبار و صهیونیسم بین‌الملل قرار دارد و با توجه به اتفاقاتی که در منطقه در حال رح دادن است وظیفه همه ایرانیان انقلابی است که در انتخابات حتما شرکت کنند تا با نشان دادن ثبات در کشور و همراهی با نظام از سوی مردم باعث شود دشمنان خارجی ما جرئت آسیب زدن به منافع ملی ما را پیدا نکنند.

,

مره صدق خاطرنشان کرد: از طرف دیگر ما باید تلاش کنیم با شرکت در انتخابات و انتخاب بهترین فرد ممکن برای کشور، باعث شویم جریانی در کشورمان حاکم شود که توانایی بهتری برای حل مشکلات مردم داشته باشد.

,

وی تأکید کرد: طبیعتا باید به طرفی برویم که یک جریان جدید با توانایی‌های بیشتر روی کار بیاید تا بتواند مشکلات کشور را حل کند؛ چون همانگونه که رهبر انقلاب بارها فرموده‌اند بسیاری از مشکلات ما، حاصل تحریم‌‌‌ها نیستند بلکه حاصل مشکلات مدیریتی هستند و ما امیدواریم با تشکیل یک دولت انقلابی‌تر و مردمی‌تر این مشکلات مدیریتی حل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه