اخبار داغ

واکنش یک کارشناس اقتصادی به گرانی های اخیر؛

آقای جهانگیری، حالا که وضعیت معیشت مردم این چنین است آن تیم خبره اقتصادیتان کجاست؟!

آقای جهانگیری، حالا که وضعیت معیشت مردم این چنین است آن تیم خبره اقتصادیتان کجاست؟!
عبدالمجید شیخی گفت: آقای جهانگیری اعلام کرده که یک تیم خبره استخدام می‌کنم چنان و چنان می‌کنم، آقای جهانگیری شما که الآن سرکار هستید چرا این تیم خبره را در این 8 سال نیاوردی که این مصیبت را بر سر اقتصاد آورده‌ای؟ اینان دروغ می گویند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، عبدالمجید شیخی، عضو هیات علمی دانشگاه و کارشناس امور اقتصادی در گفت‌وگویی با اشاره به گرانی اقلامی چون روغن و نان در آخرین روزهای عمر دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: بار دیگر دولت به مردم دروغ گفت و این در حالی است که اوایل امسال اعلام کرد هیچ‌چیز گران نمی‌شود اما شاهد گرانی‌ها هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به گرانی اقلام و کالاهای اساسی مردم و تأکید بر ورود مدعی‌العموم به این موضوع، گفت: دستگاه قضا بایستی پرونده‌ای برای این ترک فعل و سوء فعل این دولت تدبیر تشکیل و این موضوع را پیگیری کند.

,

این کارشناس امور اقتصادی با اشاره به ثبت‌نام برخی از اعضای هیأت دولت فعلی در انتخابات 1400، گفت: این دورغگویان فاسد در این دولت بار دیگر در انتخابات ثبت‌نام و کاندیدا شده‌اند، بنابراین دستگاه قضا باید پرونده این اشخاص را در این زمان باز کند تا آنان رأی مردم را منحرف نکنند.

,

وی با اشاره به کاندیداتوری اسحاق جهانگیری گفت: وی اعلام کرده که یک تیم خبره استخدام می‌کنم چنان و چنان می‌کنم، آقای جهانگیری شما که الآن سرکار هستید چرا این تیم خبره را در این 8 سال نیاوردی که این مصیبت را بر سر اقتصاد آورده‌ای؟ اینان دروغ می گویند.

,

شیخی بابیان اینکه دروغ‌گویی در سطح یک رئیس‌جمهور و معاون رئیس یک جرم شخصی کوچک نیست بلکه یک جرم اجتماعی است، تأکید کرد: باید مدعی‌العموم اینان را هم غل و زنجیر کند و محاکمه کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه