اخبار داغ

نظری در گفت‌وگو با دانا:

آیت الله رئیسی مطالبه بر زمین مانده مبارزه با رانت را عملی خواهد کرد/ مجلس برای اصلاح قوانین پشتیبان دولت آینده است

آیت الله رئیسی مطالبه بر زمین مانده مبارزه با رانت را عملی خواهد کرد/ مجلس برای اصلاح قوانین پشتیبان دولت آینده است
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در جهت اصلاح قوانینی که می تواند مجاری ایجاد فساد را مسدود کند، پشتیبان دولت آینده خواهد بود.
[

«علیرضا نظری»، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه مبارزه با فساد و رانت و ویژه خواری مستلزم اشراف اطلاعاتی و آشنایی با راه برخورد و ارائه راهکار برخود و در نهایت اراده جدی با استفاده از عوامل اجرایی مناسب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی با توجه به سوابق حضور در سازمان بازرسی کل کشور و قوه قضائیه اشراف اطلاعاتی نسبت به راه های رانت و ویژه خواری دارد تصریح کرد: وی به خوبی نسبت به فسادهای اقتصادی و راه های وقوع آن آشنایی و اطلاع دارد که همین اشراف اطلاعاتی می تواند مقدمه خوبی برای جلوگیری از وقوع فساد در بخش های اجرایی کشور باشد.

,

نظری با اشاره به عملکرد آیت الله رئیسی در طول سالهای اخیر در زمینه مبارزه با فساد تصریح کرد: آیت الله رئیسی اراده مبارزه با فساد را دارد.

,

نماینده مرد خمین با اشاره به اینکه حضور رئیسی در راس قوه مجریه می تواند در جهت اصلاح وضع موجود اثر قابل توجهی داشته باشد تاکید کرد: مجلس در جهت اصلاح قوانینی که می تواند مجاری ایجاد فساد را مسدود کند، پشتیبان دولت آینده خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی می تواند در قامت یک رئیس جمهور از روسای جمهور ادوار گذشته موفق تر باشد خاطرنشان کرد: آقای رئیسی هم به اطلاعات دسترسی دارد و هم با شیوه مقابله با رانت و فساد آشنایی دارد ضمن اینکه اراده بسیار قوی برای مبارزه با فساد دارد.

,

نظری با بیان اینکه مبارزه با فساد و رانت خواری سالهاست که به عنوان مطالبه عمومی مردم مطرح می شود خاطرنشان کرد: می توان امیدوار بود که با واگذاری سکان قوه مجریه به کسی همچون آیت الله رئیسی این مطالبه برزمین مانده مردم محقق شود.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه