اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر یزد:

تکمیل طرح دوچرخه های اشتراکی در انتظار رای کمیسیون ویژه

تکمیل طرح دوچرخه های اشتراکی در انتظار رای کمیسیون ویژه
رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: انتظار و توقع از اجرای طرح دوچرخه های اشتراکی بسیار بیشتر از اقدامات انجام شده فعلی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامعلی سفید در گفتگو با یزدرسا، با بیان اینکه طرح دوچرخه های اشتراکی یکی از طرحهای خوب شورای پنجم اسلامی شهر یزد بوده اظهار داشت: اما به دلیل عدم انجام تعهدات از سوی پیمانکار این طرح فعلا به صورت ناقص در سطح شهر اجرا شده که باعث شده کمبودهایی در اجرای این طرح مشاهده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: پیمانکار اجرای این طرح به دلایلی مانند کرونا برخی تعهدات خود از جمله ایجاد امکاناتی در کنار ایستگاههای دوچرخه، افزایش تعداد دوچرخه ها و افزایش تعداد ایستگاهها را طبق تعهدات از قبل داده شده انجام نداده است که به همین دلیل این موضوع به کمیسیون ویژه ارسال شده است.

,

سفید با اشاره به اینکه رای این کمیسیون هرچه باشد هردو طرف متعهد به اجرای آن می باشند خاطرنشان کرد: توقع و انتظار شورای شهر و مردم از اجرای این طرح ، فراتر از شرایط فعلی اجرای این طرح می باشد .

,

وی در مورد طراحی های خاص این دوچرخه ها که  تداعی کننده طراحی برای جنسیت خاصی می باشد تصریح کرد: هیچ طرح و برنامه و هدف خاص از پیش تعیین شده ای از سوی شورای اسلامی شهر برای اینکه طراحی این دوچرخه ها اینگونه باشد وجود نداشته است.

,

غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی شهر یزد در پایان اظهار داشت: علیرغم اینکه تعهدات پیمانکار در زمینه اجرای این طرح ناقص انجام شده اما علیرغم آن، استقبال خوبی از سوی مردم از این طرح شده و خواستار اجرای کامل این طرح و حتی افزایش ساعت های استفاده از این دوچرخه ها هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه