اخبار داغ

امام‌جمعه اهل سنت شهر فراغی کلاله:

کاندیدایی که مورد حمایت دشمنان است؛ قابل اعتماد نیست/ مردم هوشیارانه انتخاب کنند

کاندیدایی که مورد حمایت دشمنان است؛ قابل اعتماد نیست/ مردم هوشیارانه انتخاب کنند
الحاج محمد امین آخوند صفری گفت: مردم باید توجه داشته باشند که دشمنان نظام و انقلاب از چه کسی حمایت می‌کنند؛ لذا اعتماد به چنین کاندیدایی و سپردن چهار سال از سرنوشت کشور به وی، خسارات جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت و راه‌های نفوذ نیز باز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الحاج محمد امین آخوند صفری در گفتگو با گلستان ما، گفت: یکی از مواردی که باید مردم در انتخابات پیش‌رو مدنظر داشته باشند؛ این است که دشمنان از چه کسی و جناح سیاسی حمایت می کنند؛ لذا اعتماد به این افراد به منزله باز کردن درهای نفوذ دشمن به کشور محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
وی افزود: مردم باید فارغ از تعصبات سیاسی به کاندیدایی رای بدهند که بتواند با روحیه جهادی مشکلات کشور را رفع کند.
,
 
,
امام جمعه اهل سنت شهر فراغی شهرستان کلاله تاکید کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری هم باید وعده‌هایی به مردم بدهند که توان عملیاتی کردن آن را داشته باشند؛ چرا که بدعهدی ها موجب نارضایتی و ناامیدی مردم می‌شود.
,
 
,
وی ادامه داد: مسلما مثل گذشته، عملیات روانی دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی مردم از نظام از طریق ابزارهای مختلفی که در دست دارند؛ در زمان انتخابات بیش از پیش خواهد شد؛ پس لازمه خنثی کردن این عملیات روانی، بصیرت و هوشیاری مردم و حضور پرشور در انتخابات است.
,
 
,
آخوند صفری گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران بستگی به حضور مردم همیشه در صحنه دارد تا به واسطه این پشتوانه مردمی بتواند از حقوق مردم خود در جوامع بین المللی دفاع کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه