اخبار داغ

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان البرز مطرح کرد؛

رویکرد انقلابی و فسادستیز؛ لازمه تشکیل اولین کابینه گام دوم انقلاب/ عملکرد ضعیف دولت‌ها عامل فساد در کشور است

رویکرد انقلابی و فسادستیز؛ لازمه تشکیل اولین کابینه گام دوم انقلاب/ عملکرد ضعیف دولت‌ها عامل فساد در کشور است
حجت‌الاسلام محمدعلی فتحی گفت: اولین دولت و کابینه گام دوم انقلاب باید با رویکردی انقلابی، جهادی، فسادستیز و عدالت‌خواه شروع شود؛ این اولین گام جهت تحقق "دولت اسلامی" و در امتداد آن "تمدن اسلامی" و "حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)" خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: بیشترین حجم فساد مستقیم یا با واسطه، به خاطر عملکرد ضعیف دولت ها تحقق می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

"حجت الاسلام محمد علی فتحی" ادامه داد: قوه قضائیه سهم حداقلی در پیشگیری از جرم و فساد دارد و نقطه تمرکزی این قوه، بیشتر برخورد بعد از جرم است.

, :,

وی افزود: حال اگر کسی در مسند ریاست جمهوری بیاید که مراکز فساد و روش های مفسدین را در طول خدمتش در قوه قضائیه می داند و با زوایا، ابعاد و جریان های کشور آشنایی دارد، بهتر می تواند جلوی فساد و رانت را بگیرد و دولت را در ریل اصلی انقلاب و خدمت به ملت قرار دهد.

,

این کارشناس تصریح کرد: اولین دولت و کابینه گام دوم انقلاب باید با رویکردی انقلابی، جهادی، فساد ستیز و عدالت‌خواه شروع شود. این اولین گام جهت تحقق "دولت اسلامی" و در امتداد آن "تمدن اسلامی" و "حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)" خواهد بود.

,

حجت الاسلام فتحی گفت: هر گونه تلاش در جهت انتخابات پرشور جهت تشکیل دولت جوان انقلابی و حزب اللهی، نزد خدای عزوجل بدون پاداش عظیم نخواهد ماند.

,

وی ادامه داد: پیروزی در انتخابات جزو آرزوهای یک کاندیدا و هواداران اوست. اگر رسیدن به قله موفقیت در انتخابات با تعدی از حدود الهی، ظلم و ستم، دروغگویی و عوام فریبی، خیانت، دورویی، بد اخلاقی، توهین به شعور ملت، اسراف، تبذیر، رشوه و... صورت پذیرد در واقع شکست است. امام علی(ع) می فرمایند: "آنکه گناهان بر او چیره شده پیروز نشده است."

,

این مسئول تاکید کرد: تلاش جریان لیبرال داخلی کشور بر مذاکره با آمریکا و جلب توجه آنان، با امتیاز دهی و مذاکرات فرسایشی به بهانه رفع تحریم ها، مثل التماس مهربانی از گرگ درنده است. جهانیان فهمیده اند که نظام سلطه استکبار بعد از مذاکره، نقشه شوم خونریزی و بی رحمی خواهد داشت. امام علی(ع) می فرمایند: "مهربانی از دشمن محال است."

,

حجت الاسلام فتحی گفت: دولت لیبرال فعلی تمام تخم مرغ های خود را در سبد مذاکره گذاشت، اما دولت جوان انقلابی باید تمام تخم مرغ خود را در توان داخلی و استفاده از ظرفیت های داخلی بگذارد.

,

وی افزود: باید در کنار حضور حداکثری در انتخابات، به انتخاب فرد اصلح نیز توجه کنیم. انتخاب فردی که بتواند به خوبی در جهت رفع مشکلات مردم به اجرای هر چه بهتر قوانین توجه کند امری ضروری است.

, .,

این مسئول ادامه داد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی در عرصه داخلی و بین المللی بسیار اثرگذار خواهد بود و هر چه مشارکت مردم در پای صندوق های رأی بیشتر باشد، اقتدار و عزت بین المللی کشورمان در جهان تقویت می شود.

,

حجت الاسلام فتحی تاکید کرد: مردم برای انتخابات اصلح به شایعات فضای مجازی توجه نکنند، زیرا در انتخابات گذشته جای ظالم و مظلوم عوض شد و مردم اخبار انتخابات و صلاحیت ها را از رسانه های مرجع و مطمئن دنبال کنند.

,

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: این انتخابات فرصت ارزشمندی است تا با خلق حماسه حضور و انتخابی اصلح، پاسخ توطئه ها و دشمنی های بدخواهان انقلاب داده شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه