اخبار داغ

در یک گفتگو مطرح شد؛

کرونا گردش مالی اقتصادِ هنر را به صفر رساند/ برگزاری اولین نمایشگاه گروهی تجسمی البرز در سال ۱۴۰۰

کرونا گردش مالی اقتصادِ هنر را به صفر رساند/ برگزاری اولین نمایشگاه گروهی تجسمی البرز در سال ۱۴۰۰
فاطمه فاطمی گفت: مسلما همان‌طور که کرونا بر بیشتر فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی تاثیر گذاشت، به مراکز فرهنگی هنری نیز ضربه بزرگی وارد شد و تقریبا چرخه فرهنگی و اقتصادی آن از حرکت باز ایستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از "تیتریک"؛ نمایشگاه هنرهای تجسمی گروه "آوام" اولین رویداد هنری سال ١۴٠٠ در گالری "ماه زاد" برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

مدیر روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان البرز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مسلما همان‌طور که کرونا بر بیشتر فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی تاثیر گذاشت، به مراکز فرهنگی هنری نیز ضربه بزرگی وارد شد و تقریبا چرخه فرهنگی و اقتصادی آن از حرکت باز ایستاد.

,

"فاطمه فاطمی" ادامه داد: در این ایام بیشتر گالری تعطیل است، زیرا نمی توانیم با آگاهی از مخاطرات غیرقابل جبران این پاندمی نسبت به سلامت خود و هم‌نوعان‌مان بی‌تفاوت باشیم و همانند سابق نمایشگاه برگزار کنیم.

, .,

این هنرمند بیان کرد: قبل از کرونا هم، هنر بخش اندکی از دغدغه‌های عموم مردم بود، با وضعیت پیش آمده متاسفانه، ارقام به صفر نزدیک می‌شود. امید که در ادامه، شرایط به نفع مردم و هنرمندان تغییر کند.

,

وی افزود: من به هیچ وجه موافق برگزاری نمایشگاه آنلاین نیستم. چون معتقدم مهم‌ترین ویژگی محصول هنری تاثیرگذاری بر روی دریافت و حس مخاطب است که این مهم هرگز در نمایش آنلاین و عدم حضور مخاطب در فضایِ عینیِ اثر امکان‌پذیر نیست.

, .,

این مسئول تصریح کرد: امیدواریم تقویم این سال سرشار از اتفاقات هنری از این دست باشد.

, .,

فاطمه فاطمی ادامه داد: گالری آنلاین "آوام" با مدیریت نجما روانبخش، مهدیس مهرجو، سمیه زمانی در تاریخ ۹۹/۹/۹ با هدف حمایت از هنرمندان نسل جوان و ایجاد بستری مناسب برای ارائه و فروش آثار ارزشمند هنرهای تجسمی دایر شد.

, .,

وی افزود: آثار منتخب این نمایشگاهِ گروهیِ تجسمی در صفحه اینستاگرام گالری آنلاین آوام، به نمایش در می‌آیند.

, .,

این مسئول تصریح کرد: فعالیت این گالری، منحصرا در فضای مجازی نیست و گاه گاهی در گالری‌های معتبر، نمایشگاه‌های حضوری برای بازدید دوستداران هنر، برپا می گردد.

,

فاطمی گفت: در نمایشگاه پیش رو، حدود ۴۰ اثر انتخاب و به نمایش در می آید و به منظور ایجاد تنوع در آثار و حمایت از هنرمندان به ویژه هنرمندان جوان، تکنیک و موضوع، آزاد است.

, .,

هنرمندان حاضر در این نمایشگاه؛ نجما روانبخش، سمیه زمانی، مهدیس مهرجو، مریم اصل رحیمی، شادی بهبودی، نرگس نظرخانلو، عارفه داداشی، فاطمه شهبازی، فرنگیس قائمی، ناصر نظری، فریبا باقری هستند.

,

بازدید از نمایشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛ به صورت حضوری و از تاریخ شنبه یکم خرداد تا پنجشنبه ۶ خرداد، از ساعت ١۶ الی ٢٠، امکانپذیر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه