اخبار داغ

همه دست روی دست گذاشته‌اند

رکود بازار بی‌رمق خودرو تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ادامه دارد؟

رکود بازار بی‌رمق خودرو تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ادامه دارد؟
هرچند بازار خودرو تعطیل است اما خرید و فروش کم و بیش در حال انجام است؛ اما بیشتر خریداران به دلیل تغییر نرخ ارز، منتظر کاهش قیمت ها هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، بازار خودرو  چندی است با کمبود خریدار مواجه شده و این روزها بازار، به امید کاهش نرخ ارز با کاهش و حتی نبود مشتری مواجه است، به شکلی که به گفته فعالان بازار، این بخش در رکود حداکثری به سر می‌برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رکود در بازار خودروهای داخلی به قدری عمیق شده که افزایش 10 درصدی قیمت خودروهای کارخانه‌ای توسط شورای رقابت هم نتوانسته تحرکی در این بازار ایجاد کند.

,

آن‌طور که فعالان بازار پیش‌بینی می‌کنند، این شرایط احتمالا تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری  ادامه خواهد داشت.

,

رکود در بازار بی‌رمق خودرو تا برگزاری انتخابات ادامه دارد

, رکود در بازار بی‌رمق خودرو تا برگزاری انتخابات ادامه دارد, رکود در بازار بی‌رمق خودرو تا برگزاری انتخابات ادامه دارد,

در همین خصوص؛ علی عبدالشاه اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو سمنان در گفتگو با مرآت بااشاره به وضعیت بازار خودرو، گفت: قیمت خودروهای داخلی بعد از ماه رمضان افزایش داشت این در حالی است که قیمت خودروهای وارداتی در این مدت کاهش چشم گیری داشته است.

,

عبدالشاه در خصوص علت کاهش قیمت خودرو های وارداتی تشریح کرد: به علت کاهش قیمت دلار در ایران، قیمت خودرو های وارداتی نیز کاهش داشته و فروش بالایی را نسبتا در این مدت داشته است.

,

رئیس اتحادیه نمایشگاه های اتومبیل سمنان در خصوص بازار فروش خودرو تصریح کرد: در حال حاضر بازار فروش خودرو به صورت کلی راکد است و دلیل اصلی آن نزدیک شدن به ایام انتخابات و وجود ویروس کرونا بوده است.

,

وی با اشاره به دست اندازی دولت در قیمت خودروهای داخلی عنوان کرد: دو شرکت سایپا و ایران خودرو متعلق به دولت است و دولت از دوهفته گذشته تاکنون 10 درصد به قیمت خودروها اضافه کرده که این باعث تغییر قیمت خودرو در بازار های آزاد نیز می شود.

,

عبدالشاه درباره خودروهای پر فروش گفت: خودرو کوییک در بین خودروها، بازار نسبتا خوبی دارد که قیمت آن 155 میلیون تومان است ساینا نیز جز خودرو های پر فروش شرکت سایپاست که 140 میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می شود.

خودرو در بازار آزاد، خرید و فروش نمی شود

,
,
, خودرو در بازار آزاد، خرید و فروش نمی شود, خودرو در بازار آزاد، خرید و فروش نمی شود,

 یکی از نمایشگاه داران خودرو در گفتگو با مرآت در خصوص افزایش قیمت خودرو های داخلی با بیان قیمت خودرو های شرکت ایران خودرو گفت: خودرو 206 تیپ 2 در بازار آزاد 205 میلیون تومان به فروش می رسد و دنا پلاس نیز در بازار آزاد 410 میلیون تومان در حال معامه در استان است.

,

نمایشگاه دار خودرو های وارداتی نیز در خصوص کاهش چشم گیر قیمن این خودرو ها تصریح کرد: به علت کاهش قیمت دلار که آن هم به دلیل نزدیک شدن به ایام انتخابات است قیمت خودرو های وارداتی نیز کاهش پیدا کرده است. 

,

وی با اشاره به قیمت های خودرو های وارداتی تشریح کرد: قیمت سانتافه 2014 تقریبا 1میلیارد تومان و اپتیما 2014 در بازار آزاد حدودا 850 میلیون تومان خرید و فروش می شوند و سراتوی داخلی که بازار خیلی خوبی را نیز دارد مدل 96 در بازار 560 میلیون تومان خرید وفروش می شود.

,

این نمایشگاه دار در خصوص خرید و فروش نشدن خودرو های دیگر در بازار آزاد بیان کرد: به دلیل نبودن خودرو های دیگر چه داخلی و چه خارجی و نداشتن شرکت ها و تولید نشدن خودرو در بازار آزاد نیز خرید و فروش نمی شود.

,

وی در خصوص راکد بودن بازار خودرو تصریح کرد: تا بعد از انتخابات شرایط همینگونه خواهد بود و خرید و فروش زیاد نخواهد شد بعد از انتخابات احتمال خیلی زیاد افزایش قیمت چشم گیری را خواهیم داشت.

,

به اعتقاد فعالان بازار خودرو، این بازار تحت تأثیر مستقیم نرخ ارز و اخبار انتخابات است و زمانی که اتفاقی در یکی از این دو بخش می‌افتد، نرخ‌ها در بازار به سرعت تغییر می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه