اخبار داغ

با ریزش ۱۴ هزار واحدی شاخص؛

عقب نشینی خریداران بورس را قرمزپوش کرد/ ۲۸ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات بازار سهام

عقب نشینی خریداران بورس را قرمزپوش کرد/ ۲۸ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات بازار سهام
شاخص کل بورس تهران امروز با ۱۴ هزار واحد افت در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۴ هزار واحد قرار گرفت و ارزش کل معاملات بازار سهام به حدود ۲۸ هزار میلیارد تومان رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام برای امروز دوشنبه و باز هم قرمز پوش شد و نمادها با افت قیمت آغاز بکار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات بازار در روز میانی هفته با عقب نشینی خریداران و افزایش عرضه‌ها ادامه یافت و حتی نمادها و گروه‌هایی هم که مثبت بودند در پایان با افت قیمت مواجه شدند و فشار فروش ساعات پایانی معاملات محسوس است.

,
 
,
معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۴۴۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۷ میلیارد و ۲۹۴ میلیون سهم و اوراق مالی بود.
, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۴۴۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۷ میلیارد و ۲۹۴ میلیون سهم و اوراق مالی بود.,
 
,
ارزش کل معاملات بازار سرمایه به بیش از ۲۷ هزار و ۹۱۸ میلیارد تومان رسید اما ارزش معاملات خرد سهام حدود ۲۶۸۳ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۴۶۲ میلیارد تومان پول از بازار سهام خارج کردند.
,
 
,
 
,
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۱۴ هزار و ۱۳۹ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۴ هزار و ۶۷۱ واحد ایستاد. شاخص هم وزن هم با ۴۱۳۵ واحد نزول به ۴۰۶ هزار و ۵۷۶ واحد رسید.
, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۱۴ هزار و ۱۳۹ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۴ هزار و ۶۷۱ واحد ایستاد. شاخص هم وزن هم با ۴۱۳۵ واحد نزول به ۴۰۶ هزار و ۵۷۶ واحد رسید.,
 
,
معامله گران امروز در بورس تهران بیش از ۶ میلیارد و ۳۷۴ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۳۴۳ هزار نوبت و به ارزش ۶۷۲۱ میلیارد تومان را معامله کردند.
,
 
,
ارزش روز شرکت‌های بورسی امروز  به بیش از ۴۶۹۳ هزار میلیارد تومان رسید.
,
 
,
نمادهای ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، فولاد مبارکه اصفهان، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند و در مقابل نماد صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیشترین اثر مثبت را بر شاخص داشت.
,
 
,
 
,
شاخص کل فرابورس ایران امروز با ۸۹ واحد رشد به ۱۷ هزار و ۷۵۷ واحد رسید.
, شاخص کل فرابورس ایران امروز با ۸۹ واحد رشد به ۱۷ هزار و ۷۵۷ واحد رسید.,
 
,
ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از ۱۱۹۹ هزار میلیارد تومان رسید.
,
 
,
معامله گران در فرابورس بیش از ۹۲۰ سهم و اوراق مالی را در ۱۰۶ هزار معامله و به ارزش ۲۱ هزار و ۱۹۷ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس، زغال سنگ پروده طبس و شرکت آهن و فولاد ارفع با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص فرابورس نقش بیشتری داشتند و در مقابل نمادهای پتروشیمی تندگویان و ذوب آهن اصفهان با بیشترین اثر منفی مانع رشد بیشتر شاخص شدند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه