اخبار داغ

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی:

در صورت مبارزه با فساد تمام مشکلات کشور قابل حل خواهد بود

در صورت مبارزه با فساد تمام مشکلات کشور قابل حل خواهد بود
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت مبارزه با فساد، اتکا به توان داخل و پیگیری روش و خصوصیات اخلاقی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می توان تمام مشکلات کشور را برطرف کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا دشتی در گفتگو با یزدرسا، با بیان اینکه تمامی مشکلات و معظلات کشور راه حل دارد اظهار داشت: اگر مسئولین کشور تنها چند اصل ساده که شامل مبارزه با فساد، اتکا به توان داخل و پیگیری روش و خصوصیات اخلاقی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد را دنبال کنند به طور قطع تمام مشکلات کشور حل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یزدرسا,

وی ادامه داد: یکی از اولویت های اصلی که دولت آینده باید برای مردم نجیب و عزتمند ایران اسلامی در نظر بگیرد مسائل اقتصاد و معیشت مردم می باشد که باید اولویت دولت بعدی قرار بگیرد.

,

دشتی با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات تکلیف شرعی و عقلی است تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم سرمایه بزرگ و پشتوانه عظیمی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و در سطح بین الملل باعث آبرو وعزت جمهوری اسلامی ایران است.

,

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم علاوه براثراتی که در سطح داخل دارد در سطح بین الملل نیز اثرات قابل توجهی را به دنبال دارد خاطرنشان کرد: به طور قطع حضور حداکثری مردم قدرت نظام را در مقابله با استکبار جهانی افزایش میدهد و پشتوانه ای قدرتمند برای مذاکره کنندگان خواهد بود. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه