اخبار داغ

مربی سابق تیم ملی سپکتاکرا؛

حضور در انتخابات باعث افزایش اقتدار سیاسی و ملی کشور در مجامع بین المللی می شود

حضور در انتخابات باعث افزایش اقتدار سیاسی و ملی کشور در مجامع بین المللی می شود
مرادی، گفت: همانگونه که حضور ورزشکاران در میادین بین المللی باعث افزایش اقتدار ملی در دنیا می شود، حضور مردم در پای صندوق های رأی نیز باعث افزایش اقتدار سیاسی و ملی کشور در مجامع بین المللی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ حضور جامعه ورزشی در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی نشان دهنده احساس مسئولیت آنها نسبت به کشورشان است.

همان گونه که ورزشکاران در میادین ورزشی برای کشور افتخار آفرینی می‌کنند می توانند با مشارکت در انتخابات مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنند.

در همین زمینه محمد مرادی رییس سازمان آمادگی جسمانی و روشهای تمرینی ایران در گفتگو با دیارآفتاب با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، گفت: انتخابات در هر کشوری از اهمیت زیادی برخوردار است. در کشور ما این اهمیت دو چندان می شود چرا که مردم با حضور خود و رأی دادن به کاندیدای مورد نظرشان، نشان می دهند نظام اسلامی برای مردم سالاری اهمیت فوق العاده ای قائل است.

مربی سابق تیم ملی سپک تاکرا افزود: گرچه در طول سال های گذشته مردم با مشکلات معیشتی مواجه بودند ولی این دلیلی بر رأی ندادن نمی شود. چرا که رأی ندادن مشکلی را حل نمی کند و فقط باعث می شود کسی روی کار بیاید که پشتیبانی کمتری از سوی مردم دارد و برای پیشبرد وظایفش حمایت کمتری را پشت خود ببیند.

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون انجمن های ورزشی با اشاره به اهمیت حضور پر شور مردم در انتخابات، تصریح کرد: همانگونه که حضور ورزشکاران در میادین بین المللی باعث افزایش اقتدار ملی در دنیا می شود، حضور مردم در پای صندوق های رأی نیز باعث افزایش اقتدار سیاسی و ملی کشور در مجامع بین المللی می شود.

رییس سازمان آمادگی جسمانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم ۲۸ خرداد ماه شاهد حضور پر شور مردم برای انتخاب بالاترین مقام اجرایی کشور باشیم و البته از طرف مقابل هم امیدواریم فردی که نهایتا به صندلی ریاست جمهوری می رسد، درخواست های مردم را بشنود و برای بهبود وضعیت معیشت مردم، سر از پا نشناسد و به صورت شبانه روزی تلاش کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه