اخبار داغ

نمایش «سیارک» و «صحنه‌زنی» در بخش جلوه‌گاه شرق جشنواره جهانی فجر

نمایش «سیارک» و «صحنه‌زنی» در بخش جلوه‌گاه شرق جشنواره جهانی فجر
اسامی ۲ فیلم بلند سینمایی ایرانی راه‌یافته به بخش جلوه‌گاه شرق سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در سی و هشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر در بخش جلوه‌گاه شرق، هشت فیلم خارجی و ۲ فیلم ایرانی مورد داوری قرار خواهند گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

۲ فیلم ایرانی راه‌یافته به بخش آثار بلند سینمای جلوه‌گاه شرق عبارتند از «سیارک» به کارگردانی مهدی حسینی‌وند و «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی.

,

«سیارک» فیلمی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی حسینی‌وند است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که «ابراهیم دوازده سال دارد. او با مادر و پنج برادر و خواهرِ قد و نیم قدَش در ۲ اتاق کوچکِ تو در تو، در منطقه‌ای کویری و دور از روستا زندگی می‌کند. مادرِ ابراهیم دلش روشن است که روزی پسرِ بزرگ و شوهرش که دو سال پیش برای کار رفته‌اند و هرگز برنگشته‌اند، برمی‌گردند و بار سنگینِ زندگی از روی دوشِ ابراهیم برداشته می‌شود …»

,

هادی کاظمی، غزل شجاعی و ابراهیم زاروزهی از بازیگران این فیلم هستند.

,

«صحنه‌زنی» دیگر فیلم پذیرفته‌شده در بخش جلوه‌گاه شرق به نویسندگی و کارگردانی علیرضا صمدی است. این فیلم درباره شخصیتی به نام اسد است که همراه با گروهی صحنه‌های جعلی تصادف می‌سازد تا از بیمه خسارت بگیرد.

,

مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، پیام احمدی نیا، لیندا کیانی، محمد نادری، فرزانه سهیلی و مجید صالحی از بازیگران این فیلم هستند. مجید رضابالا تهیه‌کننده «صحنه‌زنی» است.

,

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه