اخبار داغ

امام جمعه فردوس:

مراقب باشیم اشتباه رأی ندهیم/ در "برجام" باختیم

مراقب باشیم اشتباه رأی ندهیم/ در "برجام" باختیم
حجت‌الاسلام بابایی با بیان این‌که مراقب باشیم اشتباه رأی ندهیم، گفت: باید همه با انتخاب آگاهانه دولت جوان انقلابی را انتخاب کنیم و به فردی رأی دهیم که بتواند مشکلات معیشتی مردم را حل کند و در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا بایستند و در مذاکره حق ایران را نبازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: اگر جوانان ما بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه کنند در این بیانیه امام خامنه‌ای 40 بار بحث جوان را مطرح می‌کنند و در 5 نقطه این بیانیه می گویند "چشم امید من به جوان‌ها است".

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اخیرا ملاک‌هایی برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 فرمودند که رئیس جمهوری انتخاب کنید که جوان ها را باور کند و به آنها بها بدهد و این دلیل بر جوان گرایی رهبر معظم انقلاب دارد.

,

امام جمعه فردوس یادآور شد: تشکل‌های دانشجویی ساعت‌ها در محضر رهبر معظم انقلاب هستند و برخی گلایه‌ها را مطرح می‌کنند و امام خامنه‌ای برای جوانان وقت می گذارند و پاسخ آنها را می دهند.

,

حجت الاسلام بابایی ادامه‌داد: امیدواریم جوانان قدر نظام اسلامی و رهبری که از ته دل جانبدار آنها است را بدانند و بتوانند با افکاری بلندی که دارند نظام اسلامی خصوصا دولت آینده را در حل مشکلات کشور از قبیل اقتصادی، معیشتی، برنامه‌های برون مرز و آنچه وظیفه نظام اسلامی است کمک کنند.

,

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند "ما باید ایران قوی داشته باشیم؛ حتی کسی که بنده را قبول ندارد اما ایران قوی را می پسندد" که حضور در پای صندوق های رای باعث قوت انقلاب و ایران عزیز می‌شود.

,

امام جمعه فردوس افزود: ملی گرایان و افراد با گرایش‌های مختلف سیاسی برای اینکه دشمن‌شاد نشویم و دشمنان بعد از انتخابات درصد بالایی از حضور مردم را به رخ جهانیان بکشند ایجاب می کند با هر سلیقه سیاسی حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند که امیدواریم در بین کاندیداها کسی که اصلح‌ترین و لایق‌ترین است انتخاب شود.

,

حجت‌الاسلام بابایی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب که دلسوزترین فرد برای نظام اسلامی است هشت ملاک را برای انتخاب مطرح کردند که ایمان داشتن، جهادی عمل کردن، کاردان بودن، توجه داشتن به جوانان و امید داشتن از مهم ترین این ملاک‌ها است.

,

وی، انتخاب سرنوشت برای چهار سال آینده را مهم ترین انتخاب دانست و تاکید کرد: مراقب باشیم اشتباه رای ندهیم، به افرادی که لیاقت کامل ندارند رای ندهیم؛ به افرادی رای بدهیم که بتواند مشکلات معیشت را حل کند و در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا بایستند و در مذاکره حق ایران را نبازد.

,

در برجام باختیم

, در برجام باختیم, در برجام باختیم,

امام جمعه فردوس با بیان این‌‎که برجام یک معاهده برد باخت است، تصریح کرد: تیم  5+1 بردند و ما باختیم و همه چیز را از ما گرفتند و چیزی به ما ندادند؛ باید کسی در مقابل آنها باشد که متناظر عمل کنند، نه اینکه ما همه چیزمان را بدهیم و آنها زیاده خواهی کنند و نباید زیر بار این زیاده خواهی‌ها برویم.

,

حجت الاسلام بابایی افزود: قطعا یک جوان حاضر نمی شود در خانه بنشیند و سرنوشت خود را به دست کسانی بدهد که هم فکر او نباشد؛ ان‌شاءالله هر کسی با هر فکر و گرایشی در انتخابات شرکت می‌کند.

,

وی اظهارکرد: منظور از دولت جوان انقلابی که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند دولتی است که به جوانان بها داد و از افراد پیر و فرتوتی که از ابتدای انقلاب همیشه وزیر بودند استفاده نکند باید کادرسازی و نیروسازی کنیم و افراد جوان بیایند و خدمات شایسته‌ای انجام دهند. رئیس جمهور آینده از جوانان حمایت کند.

,

امام جمعه فردوس تاکید کرد: دولتی باید سرکار بیاید که جوانان را درک کرده و به آنها معتقد باشد و طرح های بسیار خوبی که افراد جوان مطرح کردند را مدنظر قرار دهد و امیدواریم رئیس جمهور آینده از همه طرح هایی که جوانان دادند بسیار استفاده کند.

,

حجت‌الاسلام بابایی اظهار کرد: کشور ما کشور جوانی است و نیروهای متخصص با تحصیلات دانشگاهی بالا و فارغ‌التحصیلان بیکار داریم که باید به این افراد بها دهند، کارآفرینی کنند، ازدواج، مسکن و اشتغال آنها حل شود  که در این صورت کشور می توانند به اعتلای فرهنگی و سیاسی برسد.

,

وی تاکید کرد: مهم این است که رئیس جمهور آینده جوانان را باور کرده و از فکر و نخبگی آنها استفاده کند چراکه تشکیل دولت جوان انقلابی علاج مشکلات کشور است.

,

امام جمعه فردوس اظهارکرد: در دوره گذشته اختلاس‌ها، حقوق‌های نجومی و بریز و بپاش‌هایی صورت گرفت و برخوردی که قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی انجام می‌دهد مردم را امیدوار کرده است که یک کار انقلابی صورت می‌گیرد و یاس و ناامید برطرف شود و امید به آینده در مردم تقویت شود.

,

وی گفت: امیدواریم مردم به وظیفه دینی انقلابی و مردمی خود در 28 خرداد 1400 عمل کنند و در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه