اخبار داغ

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران:

دولت آینده برای حل مشکلات کشور نگاه حزبی و جناحی نداشته باشد

دولت آینده برای حل مشکلات کشور نگاه حزبی و جناحی نداشته باشد
نصیری سروی عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: دولت بعد برای حل مشکلات کشور نگاه حزبی و جناحی نداشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی نصیری سروی، مدیر سابق صنعت ماهواره کشور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به چالش‌های دولت کنونی، گفت: دولت حاضر به‌رغم اینکه ازلحاظ کارشناسی ضعیف نبود ولی در حوزه اجرا بسیار ضعیف عمل کرد، یعنی اگر بال اجرایی دولت یازدهم و دوازدهم قوت داشته اما در نقطه مقابل بال عمل و اجرایی آن بسیار ضعیف بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران اضافه کرد: دولت کنونی در دو دوره 4 ساله اخیر نتوانسته توازن را در کشور ایجاد و اقتصاد را به حرکت درآورد و ما شاهد پرواز اقتصاد شکوفا در کشور باشیم.

,

وی یکی از نقاط ضعف دولت یازدهم و دوازدهم را نگاه به خارج از کشور دانست و افزود: این واقعیت غیرقابل‌انکاری است که در این دولت شاهد بودیم و نگاه به بیرون بسیار زیاد است. اگر ما در طول سالیان اخیر طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل کرده و به اقتصاد داخل تکیه و بر اقتصاد مقاومتی پرداخت بودیم قطعاً معضلات کنونی را در کشور شاهد نبودیم.

,

نصیری سروی با اشاره به اولویت‌هایی که دولت آینده باید در کشور مدنظر قرار دهد، گفت: یکی از این اولویت‌ها توجه به توانایی‌های متنوع داخلی اعم از منابع مادی خدادادی و ظرفیت‌های انسانی است.

,

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران اضافه کرد: دولت باید سعی کند فارغ از سلایق و گرایش‌های مختلف و با پیوندی عمیق با اجتماع و جامعه از تمام ظرفیت‌های انسانی به‌دوراز تنگ‌نظری‌ها و دسته‌بندی‌های خاص و جناحی که ظرفیت ملی را کاهش می‌دهد، در بخش‌های تخصصی خود استفاده کند.

,

وی با تأکید بر اینکه دولت بعد باید به توانمندی‌های داخلی و ملی توجه ویژه داشته باشد، اذعان داشت: برای حل مشکلات کشور نباید آن را فقط از سوی دولت دانست بلکه باید آشتی همه‌جانبه بین ملت و دولت شکل گیرد و همه دست در دست همه برای رفع مشکلات کشور تلاش کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه