اخبار داغ

ساز همدلی در دوران کرونا؛

راه‌اندازی ۸۵ کارگاه تولید ماسک در هرمزگان

راه‌اندازی  ۸۵ کارگاه تولید ماسک در هرمزگان
باوقار با اشاره به راه‌اندازی ۸۵ کارگاه تولید ماسک در کل استان بیان کرد: تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد ماسک بین نیازمندان و مردم به صورت رایگان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یاسین باوقار، دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی قرارگاه تحول محلات هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: بسیج سازندگی در عرصه محرومیت‌زدایی و یاری رساندن به نیازمندان و محرومین فعالیت‌های شایانی انجام داده که یکی از این فعالیت‌ها همزمان با شیوع بحران کرونا با همکاری و همت گروه های جهادی انجام گرفت بحث گندزدایی معابر و اماکن عمومی و محلات در سطح استان که در ذیل پرچم بسیج ساز

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی تحول محلات هرمزگان با اشاره به راه اندازی ۸۵ کارگاه تولید ماسک در کل استان بیان کرد: تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد ماسک بین نیازمندان و مردم به صورت رایگان توزیع شده است.

,

با وقار با اشاره به راه اندازی بیش از  هزار و ۵۰۰ شغل در یک سال اخیر توسط قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی تحول محلات هرمزگان عنوان کرد: این مشاغل جهت یاری رساندن به افراد جویای کار و کمک به تولید و اشتغال افراد زیادی هستند که کار اقتصاد مقاومتی را انجام می‌دهند به طور مثال در خانه ترشی مربا یا حتی صنایع دستی را آماده می‌کنند اما مکانی برای عرضه و فروش آن وجود ندارد در واقع می‌توان گفت آفت اصلی در بحث اشتغال خانگی نبود بازار فروش است که بسیج سازندگی هرمزگان با افتتاح و ایجاد فروشگاه منصف گام بلندی در حمایت از اشتغال خانگی در سراسر استان برداشته است.

,

وی تصریح کرد: اولین رزمایش کمک مومنانه در دوم اردیبهشت ۱۳۹۹به دستور مقام عظمای ولایت همزمان با سراسر کشور صورت گرفت. تاکنون که چهاردهمین مرحله رزمایش را برگزار کرده‌ایم ۴۸۵ هزار بسته معیشتی که بیش از دویست و هفتاد و پنج میلیارد تومان ارزش ریالی کل بسته‌ها هست را در کارنامه خود داریم.

,

دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی تحول محلات هرمزگان خاطر نشان کرد: ۵۶۵ سری جهیزیه شامل اقلام ضروری و اولیه زندگی تقدیم نوعروسان هرمزگانی شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه