اخبار داغ

آیت الله جنتی:

نمی‌توانیم از خودمان چیزی به جز قانون بگوییم/ وظیفه سنگینی داریم

نمی‌توانیم از خودمان چیزی به جز قانون بگوییم/ وظیفه سنگینی داریم
دبیر شورای نگهبان گفت: ما نمی‌توانیم از خودمان چیزی به جز قانون بگوییم و قانون هم شرایط داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را معین کرده و شرایط سنگینی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان درباره بررسی صلاحیت‌های داوطلبان ریاست جمهوری اظهار داشت: ما نمی‌توانیم از خودمان چیزی به جز قانون بگوییم و قانون هم شرایط داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را معین کرده و شرایط سنگینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی خاطرنشان کرد: داوطلب انتخابات ریاست جمهوری باید مدیر، مدبر و با تقوا باشد و در جای دیگر مانند انتخابات مجلس به‌عنوان مثال، به یاد ندارم شرط «تقوا» آمده باشد.

,

دبیر شورای نگهبان با تأکید بر اینکه شرط تقوا یکی از ملاک‌های اصلی در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: فردی که تقوا دارد یعنی همه واجبات را انجام می‌دهد و کار دیگری انجام نمی‌دهد.

,

آیت‌الله جنتی در پایان گفت: مردم شریف بدانند بار سنگینی را بر دوش داریم، بررسی فردی که صلاحیت آن تأیید می‌شود به این معناست که فردی متدین است و واجبات شرعی را انجام می‌دهد و دست به گناه نمی‌زند.

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه