اخبار داغ

رئیس هیات کُشتی استان زنجان:

زنجان، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی می‌شود

زنجان، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی می‌شود
رئیس هیات کشتی استان زنجان گفت: مسابقات کشتی ساحلی قهرمان کشوری به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد کرونا در زنجان برگزار نشد اما تلاش می‌کنیم تا مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی به میزبانی زنجان برگزار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مقرر بود که مسابقات کشتی ساحلی قهرمان کشوری در اواخر فروردین‌ماه امسال به میزبانی زنجان برگزار شود که ستاد کرونا استان مجوز برگزاری این مسابقات را نداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این مسابقات 2 تیرماه به میزبانی استان گیلان در بندر انزلی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی حدود یک ماه بعد از آن برگزار خواهد شد، تلاش می‌کنیم تا این مسابقات به میزبانی زنجان برگزار شود.

,

محمدی تصریح کرد: کشتی زنجان با تیم کامل در مسابقات کشتی ساحلی قهرمان کشوری حضور پیدا می‌کند.

,

رئیس هیات کشتی استان زنجان با اشاره به برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی گفت: این مسابقات طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری (29 و 30 اردیبهشت) در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری تهران برگزار می‌شود.

,

وی با بیان اینکه 3 کشتی‌گیر زنجانی در تیم منتخب ایران حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: میثم نصیری و میثم حیدری به ترتیب در وزن‌های 65 و 70 کیلوگرم رشته آزاد و مهدی یاری‌فرد نیز در وزن 67 کیلوگرم رشته فرنگی در این مسابقات در تیم منتخب ایران خواهند بود.

,

محمدی با بیان اینکه متاسفانه اجازه تمرین و مسابقه تمرینی به کشتی‌گیران حاضر در تیم منتخب ایران برای شرکت در مسابقات جام جهان پهلون تختی صادر نشد، اظهار داشت: ورزشکاران زنجانی، بدون تمرین و مسابقه تمرینی در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه