اخبار داغ

فرماندار کرج خبر داد؛

افزایش ۵ درصدی شعب اخذ رأی در کرج/ ۱۲ صندوق اخذ رأی سیار پیش‌بینی شد

افزایش ۵ درصدی شعب اخذ رأی در کرج/ ۱۲ صندوق اخذ رأی سیار پیش‌بینی شد
غفور قاسم‌پور از افزایش پنج درصدی شعب اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، غفور قاسم‌پور امروز سه شنبه با بیان اینکه کلیه تمهیدات برای برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم شده است، گفت: در مجموع تعداد ۷۳۹ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰  در شهرستان کرج پیش بینی شده است که از این تعداد مجموعا ۱۲ صندوق اخذ رأی سیار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,

وی افزود: از  این تعداد صندوق های اخذ رأی سیار به تفکیک ۹ صندوق سیار در مرکز شهر کرج و شهرهای اقماری و سه صندوق سیار نیز مربوط به بخش آسارا است.

,

قاسم‌پور همچنین با مقایسه تعداد شعب اخذ رأی نسبت به ادوار پیشین افزود: این دوره  شاهد افزایش پنج درصدی تعداد شعب نسبت به دوره های پیشین خواهیم بود.

,

قاسم پور گفت: کلیه تمهیدات برای تجهیز شعب اخذ رأی پیش‌بینی شده و ستاد انتخابات شهرستان کرج با اعزام تیم نظارت و ارزیابی در شعبه های اخذ رأی بصورت میدانی الزامات و نیازهای شعب را احصاء و گزارش آن را به ستاد انتخابات شهرستان کرج اعلام نموده اند.

,

فرماندار کرج ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم داشت تا انتخاباتی سالم، امن و قانونمند؛ با محوریت سلامت مردم و رعایت توصیه‌های بهداشتی و مراقبتی نیز شهرستان کرج برگزار شود.

,

معاون استاندار گفت: در تمام شعب با نظارت عوامل دانشگاه علوم پزشکی پروتکل‌های بهداشتی اجرایی خواهد شد و مردم عزیز با آسودگی خاطر می‌توانند در روز انتخابات به شعب اخذ رأی شهرستان کرج مراجعه نمایند.

,

وی افزود: مردم آگاه و فهیم ایران کوچک در طول بیش از چهار دهه گذشته، همواره به انقلاب و آرمان‌ها پایبند بوده‌اند و در انتخابات‌های گوناگون حضوری فعال داشته‌اند و در این دوره از انتخابات نیز با آگاهی، بصیرت و باور به اهمیت نقش آفرینی خود، مشارکتی فعال خواهند داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه