اخبار داغ

سردار رحیمی در اولین طرح اقتدار خبر داد؛

دستگیری ۲۱۷ نفر از اراذل سطح دار در تهران

دستگیری ۲۱۷ نفر از اراذل سطح دار در تهران
رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: ۲۱۷ نفر از اراذل سطح دار، عاملین تخریب و شرارت و گردانندگان مراکز فساد نیز دستگیر شدند‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار «حسین رحیمی» رییس پلیس پایتخت در اولین طرح اقتدار سال ۱۴۰۰  که توسط پلیس امنیت برگزار شد، بیان کرد: صبح امروز اولین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش در سطح پایتخت را در سال ۱۴۰۰ برگزار شد که طی آن ۱۱۷ محله و مکان از جمله پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و باشگاه‌های بدنسازی پاک‌سازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در ادامه گفت: رسیدگی به رفتارهای اراذل در مجموع برای ۱۱۸ مورد صورت گرفت که از این تعداد ۵۶ مورد مربوط به شرارت و قدرت نمایی و ضرب و جرح بود، ۱۹ فقره مزاحمین نوامیس، ۸ فقره سلاح غیرمجاز و ۴ فقره مشروبات بودند.
,
 
,
سردار رحیمی گفت: طی این طرح  ۲۱۷ نفر از اراذل سطح دار، عاملین تخریب و شرارت و گردانندگان مراکز فساد نیز دستگیر شدند‌. همچنین بیش از ۱۰۹ قبضه سلاح جنگی، شکاری و شبه سلاح کشف شد و ۱۶۳ قبضه سلاح سرد هم از این افراد ثبت و ضبط شد.
,
 
,
رییس پلیس پایتخت بیان کرد: تعداد ۵۳ واحد صنفی که محل پاتوق، تردد و شرارت اراذل بود در سفره خانه‌ها، قهوه خانه‌ها و باشگاه‌های بدنسازی پلمب شدند. علاوه بر این ۵۸ تارنما کنترل و رصد شد که ۳۲ مورد اقدامات مجرمانه از جمله ترویج فرهنگ اوباش گری و لات بازی و کری خوانی در آنها بود و مسدود گردید.
,
 
,
سردار رحیمی همچنین اظهار داشت: دو گروه از اراذل در محلات شهرک ولیعصر و یافت آباد اقدام به ضرب و جرح کرده و پس از آن محل را ترک کردند اما طی یک سری  اقدامات پیگیرانه همکاران دستگیر و ۲ قبضه کلت کمری و ۱۳ فشنگ هم کشف گردید.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
 منبع: ایلنا
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه