اخبار داغ

استاندار البرز:

راه هشتگرد-طالقان بعد از ۲۰ سال افتتاح می‌شود/ ۶ پروژه محوری در البرز احصا شد

راه هشتگرد-طالقان بعد از ۲۰ سال افتتاح می‌شود/ ۶ پروژه محوری در البرز احصا شد
عزیزالله شهبازی گفت: مسئولان البرز با همراهی دستگاه ‌های نظارتی بسیج شده ‌اند که ۶ پروژه محوری استان به نحو مطلوب پیگیری و اجرایی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، استاندار البرز امروز سه شنبه در نشست برنامه ریزی بهره برداری از پروژه های نیمه کاره دولت یازدهم و دوازدهم، گفت: شش پروژه محوری در البرز احصا شده است که آغاز آنها در این دولت بوده و با بیشترین پیشرفت خود در سه سال اخیر مواجه شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
عزیزالله شهبازی پروژه ‌های بیمارستان یون درمانی، ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری انقلاب کرج، قطار شهری و کنارگذر شمالی کرج، راه هشتگرد-طالقان با دو دهه سابقه، بیمارستان فردیس و ساختمان آب و خاک را از جمله مواردی دانست که باید تا پایان دولت افتتاح شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه منطقه دو آزادراه تهران-شمال و افتتاح اولین پست برق ۴۰۰ کیلوولت البرز در باغستان کرج از دیگر پروژه های در دستور کار است، اظهار داشت: همچنین بر اساس اعلام شهردار کرج، پروژه های این حوطه نیز تا پایان خردادماه امسال مورد بهره برداری قرار می ‌گیرد.
,
 
,
استاندار البرز در خاتمه اتحاد و انسجام را رمز توسعه و پیشرفت البرز دانست و خاطرنشان داشت: مسئولان استان با همراهی دستگاه ‌های نظارتی بسیج شده‌اند که فعالیت های مذکور به نحو مطلوب پیگیری و اجرایی شود.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه