اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

همه دلسوزان نظام از هر فرصتی برای روشنگری مردم استفاده کنند/ وحشت دنیای غرب از روی کار آمدن دولت انقلابی

همه دلسوزان نظام از هر فرصتی برای روشنگری مردم استفاده کنند/ وحشت دنیای غرب از روی کار آمدن دولت انقلابی
فخر الاسلام، گفت: به لطف خدا مردم علاقه به روی کار آمدن دولت انقلابی دارند و همین امر باعث وحشت دنیای غرب شده است و آنها تلاش می‌کنند به‌هیچ‌عنوان نگذارند این امر تحقق پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فخر الاسلام، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰، گفت: با بررسی و رصدی که از فضای انتخاباتی جامعه آماری کل کشور به دست آمده است به لطف خدا مردم علاقه به روی کار آمدن دولت انقلابی دارند و همین امر باعث وحشت دنیای غرب شده است و آنها تلاش می‌کنند به‌هیچ‌عنوان نگذارند این امر تحقق پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم خنداب,

وی تأکید کرد: همه دلسوزان نظام، همه و همه در این شرایطی که دولت طوری پیش می‌برد که امکان تجمع و روشنگری نباشد از هر فرصتی باید برای روشنگری مردم استفاده کنیم.

,

فخر الاسلام، افزود: باید مردم را نسبت به توطئه‌ها و جنگ روانی ها و نقشه‌هایی که برای دو قطبی سازی طراحی کرده اند آشنا کنیم و نسبت به این مسائل روشن کنیم ان‌شاءالله مردم در انتخابات از روی بصیرت رأی خواهند داد و دولت انقلابی روی کار خواهد آمد و دست غرب‌گراها و نااهلان انقلاب کوتاه خواهد شد.

,

این کارشناس سیاسی گفت: لیبرال‌ها و غرب‌گرایان برای از دست ندادن  دولت، برای سه‌ماهه آخر، وعده صدروزه می‌دهند و هدف آن‌ها از این وعده‌ها، تکرار دولت غرب‌گراها و لیبرال‌ها در ایران است.

,

وی ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، باید تمام تحریم‌ها برطرف شود و راستی آزمایی صورت گیرد تا ایران به تعهدات خود برگردد متأسفانه در مذاکرات فعلی وین این دولت کدخداپرست تقریبا آمادگی پذیرش شرایط جدید را از خود نشان داده است.

,

فخر الاسلام افزود: با توجه به وعده خام و خیالی که آمریکا به صورت غیر مستقیم برای تیم مذاکره کننده ایران داده است، هم اکنون تبلیغات داخلی و ایجاد جنگ روانی برای تسخیر فردای جامعه با پایین آوردن قیمت‌ها، خصوصاً قیمت دلار و کالاهای اساسی، در روزهای آینده پیش‌بینی می‌شود.

,

این کارشناس سیاسی گفت: به‌طورکلی غرب به دنبال این است که دولتی روی کار بیاید که هماهنگ با آن‌ها باشد و برای آنها در سطح منطقه و بین‌الملل و موضع‌گیری‌ها مشکلاتی را ایجاد نکند و هماهنگ با آنها کار را پیش ببرد.

,

فخر الاسلام تصریح کرد:هم دنیای غرب و هم مسئولین غرب‌گرا به دنبال یک گشایشی هرچند موقت برای انجام تبلیغات و ایجاد جنگ روانی و فریب دادن مردم هستند تا انتخابات را به سمت و سویی ببرند که آن‌ها می‌خواهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه