اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار خبر داد؛

پوشش ۷۶ درصدی واکسیناسیون کرونا در جمعیت بالای ۷۵ سال رشتخوار

پوشش ۷۶ درصدی واکسیناسیون کرونا در جمعیت بالای ۷۵ سال رشتخوار
رشتخوار_ اشترایه، گفت: با واکسیناسیون ۱۴۵۰ نفر از افراد بالای ۷۵ سال در سطح شهر و روستاهای شهرستان رشتخوار ضمن پیشرفت و پوشش 76 درصدی در این حوزه، مقام نخست واکسیناسیون افراد بالای 75 سال استان به رشتخوار رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد اشترایه مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار، در گفت و گو با صبح توس؛ گفت: ۱۴۵۰ نفر از افراد بالای ۷۵ سال در سطح مراکز بهاشتی و درمانی شهر و روستاهای شهرستان رشتخوار تا امروز بر علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی در ادامه با اشاره به تلاش مجموعه کارکنان شبکه بهداشت و کادر درمان در جهت تحث پوشش قرار گرفتن 100 درصدی این جمعیت، افزود: شهرستان رشتخوار با پوشش ۷۶ درصدی واکسیناسیون موفق به کسب رتبه اول واکسیناسیون کرونا در سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جمعیت بالای ۷۵ سال شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار در خصوص نحوه اطلاع رسانی به مردم جهت واکسیناسیون نیز، اظهار داشت: افراد بالای ۷۵ سال از طریق مراکز بهداشت جهت تزریق واکسن دعوت می‌شوند تا ازدحامی در  این راستا انجام نگیرد و وقت افراد گرفته نشود.

اشترایه همچنین با اشاره به وضعیت زرد و شکننده بیماری کرونا در رشتخوار بیان داشت: امروز در ادامه همکاری ها و همراهی های مردم عزیز شهرستان نیازمند توجه به دقیق و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذری اجتماعی هستیم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه