اخبار داغ

مدیرکل ثبت احوال البرز:

امکان تحویل غیرحضوری کارت ملی به البرزی‌ها وجود ندارد

امکان تحویل غیرحضوری کارت ملی به البرزی‌ها وجود ندارد
محمدعلی رفیع‌پور گفت: به واسطه ثبت اثرانگشت امکان غیرحضوری شدن تحویل کارت ملی هوشمند به متقاضیان وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیرکل ثبت احوال البرز امروز سه شنبه با اشاره به اینکه مردم می توانند با مراجعه به سامانه کارت ملی هوشمند از وضعیت صدور کارت خود آگاه شوند، گفت: قریب به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند در البرز درخواست داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
محمدعلی رفیع پور افزود: با توجه به مهاجرپذیری بالای البرز و درخواست کارت ملی هوشمند توسط برخی از پایتخت نشینان در استان ما، طی چند سال گذشته روند ثبت درخواست ‌ها در البرز نزولی نبوده است، همچنین هر سال عده‌ ای هم به سن لازم برای گرفتن کارت ملی هوشمند می‌ رسند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه البرز رتبه اول ثبت درخواست صدور کارت ملی هوشمند در کشور را دارد، اظهار داشت: تا امروز 80 درصد کارت ‌های ملی درخواست داده شده صادر و به متقاضیان تحویل داده شده است، البته به واسطه ثبت اثرانگشت امکان غیر حضوری شدن تحویل کارت به متقاضیان وجود ندارد.
,
 
,
رفیع پور در خاتمه با تاکید بر اینکه تا سال ۹۷ تقریبا ۹۰ درصد متقاضیان درخواست دریافت کارت ملی هوشمند خود را ثبت کرده و موفق به دریافت کارت ملی هوشمند خود شده ‌اند، تصریح کرد: برخی کارت ‌ها هم صادر شده اما متقاضیان هنوز برای دریافت کارت خود مراجعه نکرده اند یا اطلاعی از صدور کارتشان ندارند.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه