اخبار داغ

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان:

باشگاه‌های بدنسازی زنجان انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت ندارند

باشگاه‌های بدنسازی زنجان انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت ندارند
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با اشاره به وضعیت باشگاه های ورزشی گفت: باشگاه‌های بدنسازی انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران زرگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی فیتنس چلنج که برای مسابقات جهانی نیز هست  7 خرداد در تهران برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور، جلسه بازبینی رشته فیتنس چلنج انتخابی استان زنجان در بخش آقایان و بانوان جهت اعزام به مسابقات کشوری برگزار می‌شود.

,

زرگری با بیان اینکه جلسه بازبینی در روز جمعه (31 اردیبهشت) به صورت مجزا برای آقایان و بانوان برگزار می‌شود، افزود: هر استان 2 نفر سهمیه (یکی در بخش آقایان و یکی در بخش بانوان) جهت اعرام به مسابقات کشوری دارد.

,

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با بیان اینکه جلسه بازبینی به منظور انتخاب 2 نفر سهمیه استان برگزار می‌شود، گفت: به دلیل شرایط و محدودیت‌های کرونایی، امکان برگزاری مسابقه وجود ندارد لذا جهت انتخاب سهمیه استان مجبور به برگزاری جلسه بازبینی هستیم.

,

وی با بیان اینکه جلسه بازبینی برای حضور علاقه‌مندان این رشته ورزشی برگزار می‌شود، اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در جلسه بازبینی باید آیتم‌های مورد نظر را اجرا کنند.

,

زرگری با بیان اینکه هم زمان و هم تعداد آیتم‌های اجرایی برای انتخاب ورزشکاران بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: تعدادی آیتم بدنسازی وجود دارد که در جلسه بازبینی مشخص می‌شود که هر کدام از ورزشکاران در زمان معین، چند آیتم را می‌توانند اجرا کنند.

,

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی و تعطیلی باشگاه‌ها، جلسه بازبینی بدون دریافت هزینه از ورزشکاران برگزار می‌شود، تصریح کرد: چاره‌ای نداریم چرا که هم محدودیت‌های کرونایی هست و هم اینکه متاسفانه بخشنامه مربوطه با تاخیر ارسال شده است.

,

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان در خصوص فعالیت باشگاه‌ها گفت: متاسفانه اجازه تمرین به ورزشکاران و فعالیت باشگاه‌ها نمی‌دهند و ابلاغ رسمی نیز برای بازگشایی باشگاه‌ها واصل نشده است.

,

وی افزود: متاسفانه علی‌رغم اینکه رشته بدنسازی، جزء مشاغل گروه 2 قرار گرفته اما کماکان اجازه فعالیت باشگاه‌ها را نمی‌دهند.

,

زرگری ابراز کرد: نامه تعطیلی باشگاه‌ها در سریع‌ترین زمان ابلاغ می‌شود اما برای بازگشایی باشگاه‌ها اصلا نامه‌ای به صورت رسمی ارسال نمی‌کنند.

,

زرگری خاطرنشان کرد: تمام باشگاه‌داران بدنسازی، انگیزه خود برای ادامه فعالیت را از دست داده‌اند و نفس‌های آخر را می‌کشیم.

,

وی اظهار داشت: توانایی پرداخت اقساط تسهیلاتی که برای مشاغل آسیب‌دیده از کرونا اعطا کرده بودند را نیز نداریم و حتی مهلتی هم برای پرداخت اقساط نمی‌دهند.

,

زرگری افزود: تمام باشگاه‌داران و ورزشکاران پیش از این نیز وام‌هایی داشتند که اقساط آن‌ها نیز معوق مانده و تعطیلی باشگاه‌ها ضربه زیادی به این قشر وارد کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه