اخبار داغ

آتش‌سوزی در انبار میز و صندلی خیابان خیام شیراز + عکس

آتش‌سوزی در انبار میز و صندلی خیابان خیام شیراز + عکس
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: ساعت ۵ و ۴۲ دقیقه بامداد مبنی بر وقوع حریق در خیابان خیام شیراز، چندین تیم از ایستگاه‌های مختلف جهت اطفاء حریق اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدهادی قانع، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری شهرداری شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار شیرازه گفت: طبق تماس تلفنی با سازمان آتش نشانی در ساعت ۵ و ۴۲ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ مبنی بر وقوع حریق در خیابان خیام شیراز، چندین تیم از ایستگاه‌های مختلف جهت اطفاء حریق اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, ساعت ۵ و ۴۲ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ , چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ,

, ,

قانع با بیان اینکه به علت عدم دسترسی به ساختمان و صعب العبور بودن مسیر از دو خیابان مجاور نیز برای امدادرسانی استفاده شده است، ابراز داشت: آتش سوزی در انبار میز و صندلی خیابان خیام شیراز رخ داده است که علت آتش سوزی در دست بررسی است.

,
بنابر این گزارش مالک انبار که در صحنه حضور دارد با اعلام نزدیک به ۳ میلیارد تومان خسارت در این آتش سوزی عنوان کرد: ساختمان قدیمی جنب انبار وی محلی برای تجمع معتادین است و به علت حضور معتادین و استفاده مواد مخدر دچار حریق شده است.
,
 
,
گفتنی است که قدیمی بودن انبار و چوبی بودن ستون‌ها و سقف ساختمان موجب ریزش سقف و سخت تر شدن کار آتش نشانان گردیده است.
 
,
,
بر اساس مشاهدات خبرنگار «شیرازه» آتش نشانان تا ساعت  ۷ و ۳۰ دقیقه هنوز مشغول اطفاء حریق هستند.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه