اخبار داغ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

بهره‌برداری از پروژه بزرگراه اهر، تبریز تا پایان تابستان ۱۴۰۰

بهره‌برداری از پروژه بزرگراه اهر، تبریز تا پایان تابستان ۱۴۰۰
معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح پروژه بزرگ بزرگراه اهر _ تبریز تا پایان تابستان سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهر وصال، خیرالله خادمی در بازدید از روند آماده سازی بزرگراه اهر _ تبریز از اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه ملی نیز خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهر وصال,

وی گفت: در سال گذشته برای تکمیل بزرگراه اهر-تبریز ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز تخصیص یافته بود که خوشبختانه پس از سالها این آزادراه در مراحل پایانی خود قرار گرفته و تا پایان تابستان سالجاری زیر بار ترافیک خواهد برود.

,

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های زیرساختی استان آذربایجان شرقی نیز خبر داد و افزود: در حال حاضر در این استان ۴ پروژه بزرگ آزاد راه در حال اجرا می باشد.

,

وی از دیگر پروژه های مهم در حوزه راه را آغاز عملیات پروژه آزاد راه تبریز _ باکو عنوان کرد و افزود: مطالعات اولیه پروژه آزاد راه تبریز باکو در حال اتمام بوده و همچنین تعیین بودجه نیز گردیده است.

,

خادمی گفت: احداث پروژه آزاد راه تبریز باکو با همکاری بخش خصوصی قابل اجرا بوده و با اجرای این پروژه که مسیر آن از شهر های منطقه ارسباران به باکو خواهد بود علاوه بر مراودات اقتصادی و تجاری با جمهوری آذربایجان به زودی شاهد پیشرفت و توسعه اقتصادی در استان و این منطقه باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه