اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی سرخس خبر داد؛

پیش‌بینی خرید تضمینی 7 هزار تن گندم در سرخس/ کشاورزان محصولشان را به دست دلالان ندهند

پیش‌بینی خرید تضمینی 7 هزار تن گندم در سرخس/ کشاورزان محصولشان را به دست دلالان ندهند
رهنما گفت: پیش‌بینی می‌کنیم، امسال 7 هزار تن محصول استراتژیک گندم به‌صورت تضمینی از کشاورزان شهرستان سرخس خریداری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی رهنما، مدیر جهاد کشاورزی سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: امسال 5 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان سرخس به کشت گندم و 1500 هکتار نیز به کشت محصول جو اختصاص یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مدیر جهاد کشاورزی سرخس افزود: با توجه به اینکه امسال کاهش بارندگی‌ها را داشتیم و به دلیل مشکلات علوفه‌ای، 30 درصد محصول گندم برای ته چر دام مورداستفاده قرار گرفت.

,

وی با اشاره به شروع خرید تضمینی محصول گندم در شهرستان سرخس تصریح کرد: پیش‌بینی کردیم، امسال حدود 7 هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان به‌صورت تضمینی خریداری شود.

,

رهنما عنوان کرد: دو مرکز خرید بینالود در منطقه ویژه اقتصادی سرخس و میلاد در روستای سنگر، کار خرید تضمینی گندم از کشاورزان را بر عهده دارند.

,

مدیر جهاد کشاورزی سرخس با تاکید بر اینکه سازوکار و اطلاع‌رسانی لازم برای خرید تضمینی گندم در شهرستان توسط دولت دیده شده است، بیان کرد: از کشاورزان عزیز شهرستان تقاضا داریم تا این محصول استراتژیک را حتما به قیمت تضمینی در اختیار دولت قرار بدهند.

,

وی اضافه کرد: انتظار ما از کشاورزان این است که محصولشان را به دست دلالان ندهند تا بتوانیم تامین آرد موردنیاز را از محصول داخلی خودمان داشته باشیم و همچنین این محصول استراتژیک با فروش به دلالان به مصرف خوراک دام نرسد.

,

رهنما در پایان قیمت خرید تضمینی گندم را 5 هزار تومان اعلام کرد و گفت: بلافاصله پس از خرید گندم، لیست‌ها به بانک عامل ارسال و بهای گندم به حساب کشاورزان واریز می‎شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه