اخبار داغ

رئیس پلیس تهران؛

جزئیات قتل خواهر و داماد بابک خرمدین از تشریح کرد

جزئیات قتل خواهر و داماد بابک خرمدین از  تشریح کرد
رئیس پلیس پایتخت در خصوص اعتراف والدین بابک خرمدین به دو قتل دیگر توضیح داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردارحسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام خبر اعتراف والدین بابک خرمدین به دو قتل دیگر اظهارداشت: پیرو تحقیقات صورت گرفته از والدین بابک خرمدین که به قتل پسر خود اعتراف کرده بودند این دو نفر به دو فقره قتل دیگر نیز اعتراف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سردار رحیمی گفت: در تحقیقات صورت گرفته پدر و مادر بابک خرمدین لحظاتی قبل به قتل دختر 49 ساله و داماد 55 ساله خود به شیوه خوراندن دارو بیهوش کننده و مثله کردن اجساد با انگیزه های اخلاقی و موادمخدر اعتراف کردند.
,
 
,
وی افزود:موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی فاتب در حال پیگیری است.
,
 
,
رئیس پلیس پایتخت به اعترافات پدر بابک خرمدین اشاره و تصریح کرد: این فرد اعتراف کرد که اولین قتل مربوط به داماد خانواده بود، آنها در سال ۹۰ به همین شیوه دامادشان را به قتل رسانده و پس از مثله کردن جسد آن را در چند نقطه رها کردند که محل های رهاسازی جسد نیز مشخص شده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه ماموران پلیس در محل های اعلامی حاضر شدند انگیزه ارتکاب این قتل را در اعترافات پدر و مادر بابک خرمدین، آزار و اذیت دخترشان اعلام کردند.
,
 
,
فرمانده انتظامی پایتخت به جزئیات قتل دختر خانواده پرداخت و گفت: هفت سال بعد، یعنی در سال ۱۳۹۷ این زن و شوهر دست به جنایت هولناک دیگری زده و دخترشان را که قبلا شوهرش را به قتل رسانده بودند، با همان شیوه بیهوشی و مثله مثله کردن به قتل رسانده و تکه‌های جسدش را در نقاط مختلف شهر رها کردند. 
,
 
,
فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام این مطلب که والدین خرمدین این اقدام را نیز انحرافات دخترشان پس از جدایی از همسر اعلام کردند، گفت: بنابر ادعای این افراد، دخترشان پس از جدایی به مصرف موادمخدر و انحرافات روی آور شده بود و به همین دلیل او را نیز به قتل رسانده و جسدش را مثله مثله کردند.
,
 
,
وی با بیان اینکه این زوج تاکنون علاوه بر قتل بابک خرمدین به قتل دختر ۴۹ ساله و داماد ۵۵ ساله‌شان نیز اعتراف کرده‌اند، گفت: البته دلایل ارتکاب قتل ادعایی است که از سوی والدین مطرح شده و ماموران پلیس آگاهی در حال بررسی موضوع هستند. 
,
 
,
فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص این پرونده از افراد مطلع و دیگر فرزندان این زوج ادامه داشته و ماموران پلیس در محل های ادعا شده از سوی این افراد نیز حضور پیدا کرده‌اند.
,
 
,
انتهای پیام/
منبع: فارس
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه