اخبار داغ

در آخرین روز کاری هفته؛

بورس قرمزپوش ماند/ ۲۴۳۱ میلیارد تومان ارزش معاملات خرد تالار شیشه‌ای

بورس قرمزپوش ماند/ ۲۴۳۱ میلیارد تومان ارزش معاملات خرد تالار شیشه‌ای
شاخص کل بورس تهران امروز با ۱۸ هزار و ۷۴۶ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۵۴ هزار واحد قرار گرفت و حقیقی‌ها حدود ۵۷۰ پول از بازار سهام خارج کردند.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه امروز چهارشنبه و در آخرین روز کاری هفته قرمز پوش ماند. معاملات روز جاری با فشار فروش در اکثر نمادها آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۴۳۸ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۶ میلیارد و ۲۹ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.

, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۴۳۸ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۶ میلیارد و ۲۹ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,

ارزش کل معاملات بازار سرمایه به بیش از ۱۳ هزار و ۸۴۵ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد در حدود ۲۴۳۱ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۵۶۹ میلیارد تومان پول از بازار سهام خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با ۱۸ هزار و ۷۴۶ واحد افت به ارتفاع یک میلیون و ۱۵۴ هزار و ۷۶۷ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با ۵۸۳۶ واحد منفی عدد ۳۹۶ هزار و ۹۸۱ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با ۱۸ هزار و ۷۴۶ واحد افت به ارتفاع یک میلیون و ۱۵۴ هزار و ۷۶۷ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با ۵۸۳۶ واحد منفی عدد ۳۹۶ هزار و ۹۸۱ واحد را ثبت کرد.,

معامله‌گران در بورس بیش از ۴ میلیارد و ۷۱۸ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۳۰۴ هزار نوبت به ارزش ۳۷۴۸ میلیارد تومان معامله کردند.

,

نمادهای ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، گروه مپنا و ایران خودرو با بیشترین اثر منفی در کاهش شاخص بیشترین نقش را داشتند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران امروز بر خلاف بورس مثبت بود و با ۱۷ واحد افزایش به ۱۷ هزار و ۷۹۰ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران امروز بر خلاف بورس مثبت بود و با ۱۷ واحد افزایش به ۱۷ هزار و ۷۹۰ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۳۱۱ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۱۳۳ هزار معامله و به ارزش ۱۰ هزار و ۹۷ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و بیمه پاسارگاد با بیشترین اثر را بر شاخص فرابورس داشتند و نمادهای پتروشیمی زاگرس، سنگ آهن گهرزمین، ذوب آهن اصفهان، اعتباری ملل و سیمان ساوه با بیشترین اثر منفی مانع رشد بیشتر شاخص شدند.

,

انتهای پیام

,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه