اخبار داغ

دستور زالی برای پیگیری وضعیت خبرنگار مضروب

دستور زالی برای پیگیری وضعیت خبرنگار مضروب
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به ضرب و شتم یک خبرنگار از سوی نیروی حراست در یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون تحت پوشش این دانشگاه، واکنش نشان داد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فرمانده عملیات مقابله با کرونا در شهر تهران در نامه‌ای خطاب به مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آورده است: با توجه به حادثه تلخ پیش آمده در رابطه با یکی از خبرنگاران رسانه سرکار خانم فائزه مؤمنی که موجب تکدر خاطر شدید اعضای هیأت رئیسه دانشگاه گردید، لازم است در اسرع وقت مراتب عذر خواهی و پوزش این دانشگاه از ایشان و همچنین جامعه وزین خبری اعلام گردد و ضروری است در اسرع وقت نسبت به دلجویی از نامبرده اقدامات لازم به عمل آید.

, به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, با توجه به حادثه تلخ پیش آمده در رابطه با یکی از خبرنگاران رسانه سرکار خانم فائزه مؤمنی که موجب تکدر خاطر شدید اعضای هیأت رئیسه دانشگاه گردید، لازم است در اسرع وقت مراتب عذر خواهی و پوزش این دانشگاه از ایشان و همچنین جامعه وزین خبری اعلام گردد و ضروری است در اسرع وقت نسبت به دلجویی از نامبرده اقدامات لازم به عمل آید.,
 
,
با توجه به تعامل سازنده و راهبردی بین زحمتکشان خدوم عرصه سلامت و همکاران در عرصه خبری که تجلی آن در این روزهای سخت مقابله با کرونا پیش از هر زمان دیگری ضرورت آن احساس می‌گردد حفظ این رابطه وثیق با اصحاب رسانه و استمرار آن بیش از هر زمان دیگری باید مورد ابرام قرار گیرد.
, با توجه به تعامل سازنده و راهبردی بین زحمتکشان خدوم عرصه سلامت و همکاران در عرصه خبری که تجلی آن در این روزهای سخت مقابله با کرونا پیش از هر زمان دیگری ضرورت آن احساس می‌گردد حفظ این رابطه وثیق با اصحاب رسانه و استمرار آن بیش از هر زمان دیگری باید مورد ابرام قرار گیرد.,
 
,
خواهشمند است با استفاده از همه ظرفیت‌های اداری در زمینه تعمیق این روابط بیش از هر زمان دیگری اهتمام ورزید.
, خواهشمند است با استفاده از همه ظرفیت‌های اداری در زمینه تعمیق این روابط بیش از هر زمان دیگری اهتمام ورزید.,
 
,
از آنجایی که در یکی از بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه و تحت نظر رئیس بیمارستان، خدمات درمانی به ایشان ارائه شده است تا حصول نتیجه قطعی درمان، پیگیری‌های لازم انجام شود.
, از آنجایی که در یکی از بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه و تحت نظر رئیس بیمارستان، خدمات درمانی به ایشان ارائه شده است تا حصول نتیجه قطعی درمان، پیگیری‌های لازم انجام شود.,
 
,
 
,
به گزارش دانا روز گذشته خبرنگار روزنامه "صبح نو " با هدف انعکاس مشکلات کادر درمان به یکی از مراکز واکسیناسیون تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مراجعه کرده بود. وی با ارائه کارت شناسایی و مجوز تهیه خبر به مسئولان این مرکز درمانی با برخی از شهروندانی که برای دریافت واکسن به آن مرکز مراجعه کرده بوند گفت و گو می کند و در زمان مراجعت به دفتر روزنامه یکی از نیروهای حفاظتی آن مرکز با این بهانه که وی بدون اجازه اقدام به تهیه خبر کرده از وی میخواهد فایل های صوتی را پاک کرده و تلفن همراهش را به وی تحویل دهد.
,

اما با عدم تمکین خبرنگار مامور به زغم آنکه خبرنگار خانم بوده دست وی را می گیرد و با کشدن خبرنگار روی زمین مانع خروج وی میشود.
,
,
 
,
متاسفانه در این حادثه انگشت خبرنگار بشدت مصدوم می شود و با دخالت پلیس 110 خبرنگار آزاد می شود.
,

در ادامه شامگاه روز گذشته این خبرنگار به اتاق عمل انتقال داده می شود و با تعبیه پین در انگشت وی مقدمات اولیه درمان انجام می شود.
,
,
 
,
به گفته خبرنگار پزشک معالجش معتقد است که با بهبود کامل احتمال دارد  تا پایان عمر انگشت آسیب دیده دچار محدودیت های حرکتی شود.
,
 
,
گفتنی است که صیح امروز نیز محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مجلس دستور پیگیری این موضوع را صادر می کند. 
 
,
,
 انتهای پیام/
,  انتهای پیام/,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه