اخبار داغ

خالد قدومی در میان تجمع کنندگان مردم پایتخت در حمایت از فلسطین:

خود را برای سفر به فلسطین آماده کنید تا در قدس شریف نماز را برپا کنیم

خود را برای سفر به فلسطین آماده کنید تا در قدس شریف نماز را برپا کنیم
نماینده جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در تهران گفت: برادران و خواهران خود را برای سفر به فلسطین آماده کنید، خون مطهر شهدا به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی به هدر نخواهد رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس، خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در تهران عصر امروز با حضور در مراسم تجمع مردم تهران در حمایت از فلسطین که در میدان امام حسین(ع) برگزار شد، اظهار کرد: سلام پاسداران پایداری بر شما باد، و درودی از خیابان بیت المقدس و ورودی مملو از معنویت به شما که مهد مقاومت، مایه عطا و سربلندی مستضعفان هستید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
 
,
وی با بیان اینکه درود به رهبر ایران که ایشان خاطر نشان کردند که امروز بیش از هر زمان دیگری امید به پیروزی در مقابل استکبارجهانی وجود دارد، ادامه داد: مقاومت دلیرانه ما رژیم صهیونیستی را در هم می‌کوبد و جنایت کاران صهیونیست را مثل موش به سوراخ کشانده است.
,
 
,
قدومی عنوان کرد: یقین بدانید به این رژیم کودک کش اجازه نخواهیم داد ما را از میدان به در کنند و تا زمانی که به کشتن کودکان و زنان ادامه می دهد اجازه نخواهیم داد آسوده خیال باشند.
,
 
,
نماینده جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در تهران خاطرنشان کرد: دشمن به هلاکت ده ها سربازان خود و صدمه صدها تن از شهرک نشین‌های خود اعتراف کرده است و باید بگویم که مقاومت تصمیم خود را گرفته و برای زوال دشمن عزم خود را جزم کرده است.
,
 
,
وی گفت: برادران و خواهران خود را برای سفر به فلسطین آماده کنید، خون مطهر شهدا به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی به هدر نخواهد رفت و پیروزی را از آن ما خواهد کرد.
,
 
,
قدومی در پایان سخنان خود شعارهایی از جمله ما ملت امام حسین هستیم ، ما ملت شهادت هستیم، مقاومت پیروز است، اسرائیل نابود است ، را مطرح کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه