اخبار داغ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

چه چیزی باعث عدم تحقق شعار سال قبل شده است

چه چیزی باعث عدم تحقق شعار سال قبل شده است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع‌زدایی‌ها» انتقاد غیرمستقیم رهبر معظم انقلاب اسلامی به دولت مبنی بر این بود که جهش تولید آنطور که باید محقق نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نامگذاری و شعار سال‌های اخیر که با تاکید بر تولید بوده است، اظهار داشت: شعار سال 1400 عالمانه‌ترین، منصفانه‌ترین و به شکل احسن وجه، یک انتقاد توام با تقوا به عملکرد دولت در حوزه تولید بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تاکید رهبر انقلاب در سال جاری بر تولید به این معنی بود که در سال گذشته به توفیق مورد نظر در حوزه تولید دست نیافتیم، خاطرنشان کرد: اما ایشان به جای نگاه منفی و استفاده از افعال منفی، انتقاد کرده و فرض را بر این گرفتند که آن توفیقی که باید در سال گذشته می‌داشتیم را به دست نیاوردیم.

,

حجت‌الاسلام باقری افزود: راهبرد و تاکید رهبر انقلاب در نامگذاری سال جاری این بود که باید به دنبال این باشیم که چه چیزی باعث عدم تحقق شعار سال قبل شده است.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولین دلیل عدم تحقق و دستیابی به شعار سال قبل، موانع بود، گفت: عامل و دلیل دوم نیز این بود که حاکمیت و در راس آن دولت، پشتیبانی لازم از تولید را نکرد.

,

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جاری 2 انتقاد غیرمستقیم به دولت وارد کردند، اظهار داشت: تاکید ایشان بر این بود که باید جلوی موانع مسیر تولید، گرفته می‌شد و همچنین باید پشتیبانی لازم از تولید صورت می‌گرفت که به اندازه کافی انجام نشده است.

,

حجت‌الاسلام باقری تصریح کرد: نامگذاری سال 1400 انتقاد اخلاقی، حرفه‌ای و عالمانه رهبر انقلاب از عملکرد دولت در حوزه تولید است.

,

وی با تاکید بر اینکه برای دستیابی به جهش تولید مورد نظر رهبر انقلاب حتماً نیاز داریم که هم موانع برداشته شود و هم دولت با تمام قوا از تولید، پشتیبانی کند، گفت: مجلس شورای اسلامی نیز نقش خود در مانع‌زدایی که اصلاح قوانین است را انجام می‌دهد.

,

حجت‌الاسلام باقری افزود: مجلس در خصوص پشتیبانی از تولید نیز تمام پشتیبانی‌های قانونی را پیگیری می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه