اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد؛

ضرورت ارائه لایحه ساماندهی بازار رمزارزها توسط دولت

ضرورت ارائه لایحه ساماندهی بازار رمزارزها توسط دولت
محسن علی‌زاده گفت: دولت باید لایحه ساماندهی بازار رمزارزها را به مجلس ارائه دهد اما حالا که این اتفاق نیفتاده ما به دنبال آن هستیم پیش‌نویس طرحی را با حضور متخصصین امر آماده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن علی‌زاده در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به تهیه پیش نویس گزارشی در زمینه ساماندهی بازار سرمایه رمزارزها در کشور اظهار داشت: در زمینه نظارت بر بازار رمز ارزها یک گزارش نظارتی تهیه شده که این گزارش درراستای ماده 45 آئین نامه  داخلی مجلس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محسن علی‌زاده, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, , ,

وی با اشاره به ارائه پیشنهادات لازم به منظور بررسی جوانب کار در این گزارش افزود: در انتهای این گزارش می‌توانیم پیشنهادات خود را برای برون رفت از مشکلات فعلی و ساماندهی بازار رمز ارزها در کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه دهیم.

,

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر ضرورت ارائه لایحه‌ای از سوی دولت در این خصوص عنوان کرد: دولت باید  لایحه ساماندهی بازار رمز ارزها را به مجلس ارائه دهد اما حالا که این اتفاق نیفتاده ما به دنبال آن هستیم که پیش نویس طرحی را با حضور متخصصین امر آماده کنیم و پس از چکش کاری در کمیسیون اقتصادی مجلس به تصویب برسد.

,

به گفته وی این گزارش نهایی نشده و باید در کمیسیون اقتصادی چکش کاری شود تا به قوام کامل برسد بنابراین لازم است طرحی به صورت جداگانه توسط نمایندگان در این کمیسیون ارائه شود و با در نظر گرفتن همه جوانب کار، تصویب شود و آن هنگام تبدیل به قانون می‌شود.

,

به گزارش تهران نیوز، با روانه شدن حجم نقدینگی به سمت بازار رمز ارزها و خرید و فروش و بعضا معاملات صوری و خلاف واقع درکنار استخراج‌های هزینه بر و غیرقانونی توسط ماینرها دولت و مجلس و دیگر دستگاه‌های نظارتی در فکر نظارت بیشتر بر این بازار و سر و سامان بخشیدن به  آن هستند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه