اخبار داغ

امام جمعه سنندج:

توطئه های یهودیان علیه مسلمانان تمامی ندارد/قدس شریف با اتحاد مسلمین به زودی آزاد می شود

توطئه های یهودیان علیه مسلمانان تمامی ندارد/قدس شریف با اتحاد مسلمین به زودی آزاد می شود
امام جمعه سنندج خواستار اجماع مسلمین جهان برای آزادی قدس شریف و بیرون کردن صهیونیست ها از منطقه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، ماموستا فایق رستمی روز پنج شنبه در اجتماع ضد صهیونیستی مردم سنندج اظهار کرد: با مردم فلسطین ابراز همدردی می کنیم و امروز در اینجا جمع شده ایم تا همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی,

وی افزود: عظمت مومنین و ارزش دادن به کرامت انسانی بسیار مهم بوده و در دنیای امروز که دست ناپاک تفرقه اندازان به دنبال ریختن خون مسلمانان در منطقه است و هدفی جز تسلط بر منابع مسلمانان است.

,

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: تعصب، تبعیض، نژاد پرستی و تاراج منابع مردم منطقه هدف نهایی صهیونیست ها و حامیان غربی آن هاست.

,

ماموستا رستمی افزود: یهود سرسخت ترین دشمنان برای مسلمانان بوده و توطئه های آن ها ۱۴ قرن است که علیه اسلام و مسلمین ادامه دارد.

,

وی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن حمایت از اقدامات ضد صهیونیستی مردم فلسطین خواستار اتحاد مسلمین جهان علیه اشغالگران صهیونیست شد.

,

در ادامه این مراسم بیانیه ضد صهیونیستی تجمع کنندگان سنندجی توسط حجت الاسلام سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان قرائت شد و تجمع کنندگان با سردادن شعارهای ضد صهیونیستی اقدام به آتش زدن پرچم اسرائیل کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه