اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

شهادت، بیداری و عرفان الهی را معنا می کند/ رئیس جمهوری که انتخاب می شود باید حامی فقرا و مخالف اشرافی گری باشد

شهادت، بیداری و عرفان الهی را معنا می کند/ رئیس جمهوری که انتخاب می شود باید حامی فقرا و مخالف اشرافی گری باشد
سردار سید صادق حسینی گفت: ملت شجاع ایران اسلامی در مسیر شهدا کوتاهی نخواهند کرد و برای پاسداشت خون شهدا وارزهاش های آنان همه بسیج خواهند شد تا شکست و خواری نصیب دشمنان این مرز و بوم شود و قطعا حق، پیروزی و نصر از آن مسلمین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در اولین مراسم سالگرد شهادت شهید شکیبا سلیمی با بیان اینکه همه این شهید گرانقدر را با شجاعت می شناسند و از او به نیکی یاد می کنند گفت: این شهید بزرگوار به عنوان فرمانده نخبه نظامی، رزمنده ای شجاع، ارزشی، ولایت مدار، ایثارگر، امانتدار به وفای به عهدی که با رهبر انقلاب و شهدا بست تا آخر عمر به عهدش پایبند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به ساده زیستی، مومن بودن وانقلابی بودن این شهید والامقام اظها داشت: شهید سلیمی فردی با تقوی و حساس به بیت المال بود و در اجرای ماموریت های محوله بسیار کوشا و با تلاش شبانه روزی برای امنیت مردم جانش را تقدیم کرد.

,

سردار حسینی در ادامه گفت: ملت شجاع ایران اسلامی در مسیر شهدا کوتاهی نخواهند کرد و برای پاسداشت خون شهدا و ارزهاش های آنان همه بسیج خواهند شد تا شکست و خواری نصیب دشمنان این مرز و بوم شود و قطعا حق، پیروزی و نصر از آن مسلمین است.

,

 فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه شهادت بیداری، معرفت و عرفان الهی را معنا می کند و بینایی، درک موقعیت و ارائه طریق مسیر الی الله  را شفاف می سازد گفت: شهادت مشعلی است که خداوند در جان برگزیدگانش بر می افروزد و شهید زیباترین زخم بر پیکره هستی و شهادت زیباترین غزلی است که از لبهای سرخ حقیقت می تراود و به تعبیر پیامبر(ص) شرافت مردانه ترین مرگ شهادت است.

,

سردار حسینی با اشاره به فرموده حضرت علی (ع) که اگر امید من به شهادت نبود هرگز وارد جنگ نمی شدم بیان داشت: انبیا، علما و شهدا از سه گروه شفاعت کننده در روز قیامت هستند پس جایگاه شهدا برجسته، رفیع و عظیم است و فوز عظیم شهدا نصیب هر کسی نمی شود الی خالصان و کسانی که طریق الی الله را خوب طی کرده اند.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در یک جنگ سخت و همه جانبه با دشمن امریکایی و صهیونیستی است اظهار داشت: مثل دوران دفاع مقدس و دوران انقلاب اسلامی مستحکم، با اراده و با ایمان با دشمن می جنگیم و برای بقای نظام بزرگ اسلامی تلاش می کنیم واز هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و همچنان برای دفاع از کشور همچون شهدا دفاع خواهیم کرد.

,

وی افزود: وقتی که احزاب ضدانقلاب و دشمنان نظام یکی می شوند اراده، سلیقه و ایمان ما قوی تر شده و هرگز جامعه اسلامی ضعیف نمی شود و جامعه با جهاد، ایمان و شکست دادن قویترین دشمن، قوی و مستحکم خواهد شد.

,

 سردار حسینی گفت: قدرت امروز کشور ما چیزی جز ثابت قدم بودن، پیشرفت و رشد، جاری سازی اراده مبنی بر شکست دادن دشمن تصویری دیگر ندارد و امریکا مثل گذشته برای شکست دشمنانش در طول و عرض گسترش پیدا نمی کند و الان در حال فرار از شکست در چنگال محور مقاومت است و دشمن ما قطعا شکست خورده است.

,

 وی در ادامه بیان داشت: در دایره جنگ با استکبار ما قوی می شویم که نمونه آن دفاع مقدس است  که اگر افق نگاه ما جز شکست دشمنان نبود الان نمی توانستیم آشکارا نقش آفرین محور مقاومت و امید مستضعفان باشیم که این به برکت ملتی شجاع، آگاه و رهبری داهیانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

,

 وی با بیان اینکه فلسطین امروز با جمال و عظمت ظهور کرد و دو سوم خاک مناطق تحت اشغال صهیونستها را زیر آتش قرار داد و مقاومت را زنده کرد، گفت: صهیونیست امروز مایوس و نا امید شده و تلاش او جز کشتن کودکان، زنان و مردان بی پناه دستاوردی دیگر برایش ندارد زیرا امروز محور مقاومت قوی است.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، آن را مسئولیتی خطیر عنوان کرد و بیان داشت: دشمنان تلاش می کنند که یاس و ناامیدی را در کشور ما ساری و جاری کنند و سعی در کم رنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات را دارند اما به امید خداوند متعال و با تدابیر رهبر معظم انقلاب و اراده قوی، مستحکم و تصمیم ساز ملت ما شاهد مشارکتی گسترده در انتخابات 28 خرداد 1400 خواهیم بود و عهدی که در بهمن 57 با امام و شهدای این مرز و بوم بستیم در 28 خرداد آن عهد را زنده خواهیم کرد.

,

وی با بیان اینکه حضور گسترده، آگاهانه، امنیت انتخابات، سلامت انتخابات و انتخاب اصلح محور اصلی مردم همیشه در صحنه این کشور اسلامی است، گفت: رئیس جمهوری که انتخاب می شود باید فردی آگاه، انقلابی، حامی فقر، مخالف اشرافی گری، استکبار ستیز، پیرو خط امام راحل و رهبر معظم انقلاب، پیگیر حل مشکلات مردم در زمینه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و با تفکر بسیجی و جهادی، وفادار به ارزشهای اسلامی و خون سرخ شهدا  و تحول آفرین باشد و ما هم باید با انتخاب آگاهانه شهدا را فراموش نکنیم و ادامه دهنده را ه و فکر شهدا باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه