اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

رژیم صهیونیستی به برکت مقاومت و اراده قوی فلسطینیان مجبور به پذیرش آتش بس شد/انتظار داریم رئیس جمهور آینده به مشکلات مردم رسیدگی کند

رژیم صهیونیستی به برکت مقاومت و اراده قوی فلسطینیان مجبور به پذیرش آتش بس شد/انتظار داریم رئیس جمهور آینده به مشکلات مردم رسیدگی کند
امام جمعه اراک، گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی که در جنگ 6روزه با اعراب به برتری رسید، امروز به برکت مقاومت و اراده پولادین فلسطینیان، پس از 11 روز جنگ تمام عیار، بدون هیچ پیش شرطی خودش آتش بس اعلام کرد و این به برکت تجهیز فلسطین و غزه به موشک هایی است که نتیجه اقدامات شهید سلیمانی ها بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های این هفته نماز جمعه اراک با اشاره به مقاومت 11روزه ملت فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیستی، گفت: این رژیم اشغالگر که در جنگ 6روزه با اعراب به برتری رسید، امروز به برکت مقاومت و اراده پولادین فلسطینیان، پس از 11 روز جنگ تمام عیار، بدون هیچ پیش شرطی خودش آتش بس اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: این امر نشان از برتری اراده قوی ملت مقاوم فلسطین است. البته باید این را هم در نظر داشت که ملت فلسطین تا چند سال قبل هیچ سلاح دفاعی نداشت ولی الان به موشک و انواع اسلحه مجهز شده و این به برکت شهید سلیمانی ها صورت گرفته است.

,

امام جمعه اراک ادامه داد: این جنگ که نهایتا با پیروزی ملت فلسطین همراه شد، باعث شد تا فلسطینیان سراسر دنیا یکپارچه تر شوند و در مقابله با رژیم صهیونیستی خواسته ای واحد را دنبال کنند. وحدت بزرگترین رمز پیروزی فلسطینیان در برابر دشمن خواهد بود.

,

دری نجف آبادی با اشاره به رفتار ذلت بار کشورهای مرتجع عرب در به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: این جنگ باعث شد تا کشورهایی نظیر امارات، عربستان، بحرین و ... که تصور می کردند با حمایت از رژیم صهیونیستی قدرت پیدا می کنند، بیشتر به خاک مذلت فرو بروند. صدام، قذافی، علی عبداله صالح و دیگر سران منفور عرب که به درک واصل شدند هم از جنس شما بودند و سرنوشت شما نیز به مانند آنان خواهد بود.

,

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، گفت: ان شا الله برای انتخاباتی با شکوه، عزتمندانه و مقتدرانه آماده می شویم. البته از رئیس جمهور آینده نیز انتظار داریم به مشکلات مردم رسیدگی کند. همانطور که از دولت فعلی نیز چنین خواسته هایی داشتیم و در مورد خصوصی سازی بسیار صحبت کردیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به خصوصی سازی اشتباه در بسیاری موارد، تصریح کرد: در همین راستا می خواستند پالایشگاه شازند را که ارزشی 10 میلیارد دلاری دارد، به مبلغ 2.3 میلیارد دلار بفروشند که ما در استان با نامه نگاری به رهبر معظم انقلاب، جلوی این کار اشتباه را گرفتیم.

,

وی با بیان اینکه امیدواریم دولت آینده در زمینه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، خانواده، امنیت ملی و بین المللی و ... برنامه هایی صحیح داشته باشد، گفت: دولت آینده باید کشور را برای یک دهه دیگر در جهت پیشبرد آرمان های امام و شهدا به پیش ببرد. باید مباحثی همچون مسکن، کارآفرینی، صنایع تبدیلی، مبارزه با فساد و ... در دولت سیزدهم جدی گرفته شود.

,

امام جمعه اراک با اشاره به در پیش بودن 8شوال، گفت: این روز یادآور جنایت آل سعود در مدینه و تخریب مقبره ائمه بقیع است. تقریبا 98 سال قبل و در سال 1344 هجری قمری این اقدام جنایت کارانه صورت گرفت در حالی که پیش از آن ائمه بقیع مقبره و گنبد داشتند ولی در چنین روزی این اقدام وحشیانه از سوی آل سعود صورت گرفت که آن را محکوم می کنیم.

,

دری نجف آبادی با اشاره به سالروز پیوند عضو در کشور، گفت: اول خرداد سالروز پیوند عضو است که از همینجا از عموم مردم خواستاریم در راستای اقدامی نیکوکارانه به این کار بپیوندند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه