اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه؛

کابوس موشک های مقاومت اسرائیل را پیش از موعد نابود می کند/ هدف دولت با مذاکره فرسایشی، ایجاد دو قطبی در آستانه انتخابات است

کابوس موشک های مقاومت اسرائیل را پیش از موعد نابود می کند/ هدف دولت با مذاکره فرسایشی، ایجاد دو قطبی در آستانه انتخابات است
آیت الله حسینی همدانی گفت: موشک های مقاومت کابوسی برای اسرائیل درست کرده است که از ترس مردن زودتر می میرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه رسول خدا (ص) فرمود من بعد از نهی از بت پرستی از چیزی به عنوان‌ کشمکش با مردم نهی نشده ام، گفت: نباید حق کسی را ضایع کرد، امام سجاد (ع) تاکید داشتند مراقب باش وقتی کسی را متهم کرده ای باید عدله لازم را داشته باشی پس این حق را با اهانت و درشت گویی مطالبه نکن زیرا کینه نصیب تو خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ت, ت, یتریک, یتریک,
آیت الله حسینی همدانی نیت بد مومن به برادر ایمانی خود را عاملی برای عدم مقبولیت اعمال خوب انسان دانست و افزود: عده ای به دنبال خللی از شخص و علم کردن نیت بد درباره سایر افراد خواهند بود در حالی که امام علی (ع) فرمودند همواره باید از دشمنی با دیگران پرهیز شود زیرا با‌ مکر و عجله شما را به بیراهه و اشتباه می اندازند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه پنج شنبه ۱۵ شوال وفات یا شهادت دانشمند انقلابی حصرت عبدالعظیم حسنی است، اظهار داشت: به فرموده امام هادی (ع) فضیلت زیارت این امام زاده به اندازه زیارت امام سوم شیعیان است. زمان شناسی، دشمن شناسی و مجاهدت برای حفظ و نشر مکتب اهل بیت (ع) از ویژگی های بارز ایشان خواهد بود، عرضه دین به امام معصوم از دیگر اقدامات این دانشمند بزرگ است.
,
 
,
امام جمعه کرج ادعیه و زیاراتی چون آل یاسین را راهی برای پیروی از اقدامات حضرت عبدالعظیم حسنی دانست و تصریح کرد: در ۱۵ شوال سال سوم قمری شهادت حضرت حمزه واقع شد، بین ایشان و پیامبر مودت خاصی وجود داشت و در روایتی برادر رضایی هم هستند تا جایی که نام حمزه در نزد رسول خدا (ص) جز بهترین نام ها قرار گرفت.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی گفت: آزمون مصیبت شهادت حمزه برای پیامبر اکرم (ص) در جنگ احد از آزمون قربانی کردن فرزند برای ابراهیم (ع) سخت تر بود به گونه ای که ایشان فرمودند خدایا علی را برای من در جنگ خندق نگه دار، حمزه شافع در روز قیامت است. حذف حمزه به عنوان برترین صحابه پیامبر(ص) از کتب تاریخ دل انسان را می سوزاند و ظلم به ایشان است.
,
 
,
وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: خرمشهر بعد از ۵۷۶ روز ازاد شد و عملیات بیت المقدس نشان داد اگر دشمن از استحکامات چند منظوره برخوردار باشد در برابر کسانی که با آرمان بلندشان قیام کردند تاب مقاومت ندارند. مردم ثابت کردند که در برابر شدیدترین حملات جهان کفر عیه حق مقاومت کرده اند و اگر این ایستادگی نبود ضربه به نظام را شاهد بودیم.
,
 
,
امام جمعه کرج اظهار داشت: عده ای سعی می کنند با انواع حیل حضور مردم را در عرصه انتخابات به حداقل برسانند اما خناسان داخلی و خارج خواهتد دید مردم از کیان انقلاب و جامعه اسلامی حراست می کنند. پیروزی خرمشهر یکی از بزرگترین حوادث تاریخ معاصر است. از جنگ جهانی تا بعد از فروپاشی شوروی تمام جنگ های منطقه ای به صورت نیابتی واقع می شد اما در جنگ تحمیلی دو ابرقدرت علیه ایران یک جبهه شدند.
,
 
,
آیت الله حسینی همداتی تصریح کرد: در زمان ۸ سال دفاع مقدس، جنگ استثنایی در دوره دو قطبی جهان، علیه ایران بوجود اوردند تا انقلاب را از بین ببرند. این جنگ به دلیل شط العرب نبود بخاطر سرنگونی نظام اسلامی بود، امروز در سالگشت پیروزی در عملیات مقدس بوی ازادی بیت المقدس به مشام می رسد.
,
 
,
وی گفت: شور به وجود امده نوید از کار افتادن ماشین جنگی دشمن را می دهد و مانند کرم ابریشمی که به دور خود می تند در نهایت خفه می شود، اما حضور گسترده مردم با سلاح های پیشرفته ثمره تداوم آزادی خواهی حاج قاسم در خاورمیانه است. امروز با شعار القدس اقرب وضعیت سفاکان صهیونیست سخت شده با رصد شبانه روزی نمی توانند این باریکه راکنترل کنند و در مقابل مقاومت تحقیر شده اند.
,
 
,
امام جمعه کرج افزود: امروز ۳۵۰۰ بمب بر سرشان ریخته شده و ۲ میلیارد دلار خسارت دیدند، ۳۰ درصد کارخانه های آنها از کار افتاده است، امروز اسرائیلی که نتوانسته ۲ سال برای خود دولتی تشکیل دهد فهمیده است که بعد از نظنز که اگر یکی بزند مستقیم و غیر مستقیم ده تا خواهد خورد. 
,
 
,
وی اظهار داشت: موشک های مقاومت کابوسی برای اسرائیل درست کرده است که از ترس مردن زودتر می میرند. نامه ائمه جمعه ایران را برای ائمه جمعه بلاد اسلامی فرستادیم و از خدا می خواهیم مجروحان حوادث اخیر را با رحمت کرامت خود شفا داده و شهدا رو غریق رحمت خود بگرداند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه طی روزهای آینده، مهلت سه ماهه ایران تمام می شود و خواسته های ایران در مذاکره با آمریکا محقق نشده است، علی رغم تذکر رهبری مذاکره فرسایشی شده و معنا ندارد مگر اینکه بخواهند برای عدم موفقیت ها و ایجاد دو قطبی ها مقصر پیدا کند.
,
 
,
وی در خاتمه گفت: آقایان از دو قطبی سازی و ایجاد چالش خودداری کنید، سخنان انحرافی راجع با مذاکرات و انتخابات نزنید. مردم هم عملکرد کاندیداها را بررسی کرده و با شاخصه ها تطبیق دهند و انتخاب کنند. ای کاش به شورای نگهبان اجازه می دادند که در تایید صلاحیت بیشتر از کف صلاحیت توجه می کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه