اخبار داغ

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد؛

بارش ۴روزه باران و وزش باد در برخی استان‌ها/ احتمال پدیده گردوخاک در خوزستان و شرق کشور

بارش ۴روزه باران و وزش باد در برخی استان‌ها/ احتمال پدیده گردوخاک در خوزستان و شرق کشور
سازمان هواشناسی از ادامه بارش باران در طی ‌چهار روز آینده در برخی استان‌ها خبر داد و با اشاره به وزش باد شدید برای استان خوزستان و شرق کشور گرد و خاک پیش‌بینی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس پیش بینی سازمان هواشناسی امروز در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، اردبیل، کردستان، همدان، قزوین، مرکزی، زنجان، لرستان، گیلان، غرب اصفهان و ارتفاعات استان‌های هرمزگان تهران، البرز، سمنان، شرق فارس و جنوب کرمان همچنین شمال و شرق فارس، بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
امروز همچنین با توجه به افزایش سرعت وزش باد در خوزستان به ویژه غرب خوزستان، برای این استان و برخی نقاط ایلام و بوشهر احتمال رخداد گرد و خاک وجود دارد.
,
 
,
فردا در برخی نقاط آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، زنجان، همدان، قم، مرکزی، اصفهان، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و ارتفاعات و دامنه‌های استان‌های البرز، تهران، سمنان، خوزستان، قزوین و کرمان رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ رخ خواهد داد.
,
 
,
روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در مناطقی از غرب و شمال غرب همچنین مرکز کشور، ارتفاعات و دامنه‌های امتداد رشته کوه البرز و ارتفاعات زاگرس جنوبی بارش پیش بینی شده است. بارش طی روزهای شنبه تا دوشنبه دارای شدت بیشتری است و ریزش تگرگ در مناطق دور از انتظار نخواهد بود.
,
 
,
 
,
طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل، وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که می‌تواند منجر به خیزش گرد و خاک شود.
,
 
,
آسمان تهران امروز کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما تهران ۳۵ و ۲۴ درجه خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه